• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
5

قیچی افتتاح بر روبان یک پروژه ناتمام

  • کد خبر : 73616
  • 12 خرداد 1397 - 10:50
قیچی افتتاح بر روبان یک پروژه ناتمام

درب سالن ورزشی روستای نصیرآباد خرم‌دره علی‌رغم افتتاح به روی جوانان بسته است . به گزارش ایسنا، روستای نصیر آباد یکی از روستاهای بزرگ شهرستان خرم‌دره به شمار می‌رود که در فاصله ۱۵ کیلومتری از شهر خرم‌دره قرار دارد . این روستا دارای بیش از ۲۵۰۰ نفر جمعیت است که غالب جمعیت آن را جوانان […]

افتتاح پروژه

درب سالن ورزشی روستای نصیرآباد خرم‌دره علی‌رغم افتتاح به روی جوانان بسته است .

به گزارش ایسنا، روستای نصیر آباد یکی از روستاهای بزرگ شهرستان خرم‌دره به شمار می‌رود که در فاصله ۱۵ کیلومتری از شهر خرم‌دره قرار دارد .

این روستا دارای بیش از ۲۵۰۰ نفر جمعیت است که غالب جمعیت آن را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، جوانان و نوجوانانی که اغلب به دنبال مکانی برای رفع نیازهای ورزشی خود هستند .

برای افزایش سرانه ورزشی توسعه ورزش روستایی در نصیرآباد طی سال ۸۶ کلنگ احداث سالن ورزشی این روستا همزمان با دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان به زمین زده شد که به دلیل کمبود اعتبار پروژه با دست‌اندازهای فراوانی روبه‌رو شد .

در سال ۹۶ و بعد از ۱۰ سال چشم‌انتظاری بالاخره این پروژه با حضور خادم معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد اما با گذشت نزدیک به یک سال از افتتاح این پروژه ناتمام هنوز درب‌های آن به روی جوانان نصیرآبادی بسته است .

جوانان نصیرآبادی مهم‌ترین دلیل بسته بودن درب‌های این مجموعه را نبود انشعابات اعلام می‌کنند که این مشکل با پادرمیانی بخشداری مرکزی تا حدودی مرتفع شده است .

در همین رابطه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره به خبرنگار ایسنا، گفت: مهم‌ترین دلیل عدم فعالیت این مجموعه تحویل ندادن پروژه توسط پیمانکار به اداره‌کل ورزش و جوانان است .

اسلام محمدی‌پور با اشاره به اینکه در بسیاری از بخش‌ها پیمانکار برای ساخت پروژه از جیب خود هزینه کرده است، تصریح کرد: برای حل این مشکل قول مساعد داده شده است که امیدواریم این پروژه طی یک ماه اخیر تحویل جوانان ورزش دوست نصیرآباد شود

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=73616

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.