• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

مردم خرمدره ۲۶۰ میلیون تومان به جشن گلریزان کمک کردند

  • کد خبر : 73647
  • 13 خرداد 1397 - 8:51

مردم سخاوتمند خرمدره شامگاه شنبه در جشن گلریزان برای آزادی محکومان جرائم غیرعمد با جمع آوری بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال (۲۶۰ میلیون تومان) رکوردی جدید در دفتر افتخارات این شهرستان ثبت کردند.

قشرهای مختلف از پیر و جوان و تمامی صنف ها با هر توان مالی در این کار خداپسندانه نقشی ایفا کردند تا نه تنها فرد و سرپرست خانواده بلکه خانواده ای را از بند رها کنند.
امام جمعه خرمدره در این مراسم با بیان اینکه دین اسلام برای سعادت فرد و جامعه در دنیا و آخرت برنامه دارد، گفت: علاوه بر سفارش به عبادت و اطاعت از خداوند، خدمت به خلق نیز جایگاه ویژه ای در دستورات ائمه اطهار (ع) دارد.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: خداوند نیازمندی که احتیاج به کمک دارد را ضمانت کرده است و به کسی که به خلق خدا کمک کند چندین برابر پاداش می دهد و در این روزهای ماه رمضان که حتی نفس مومن نیز پاداش دارد کمک به نیازمندان فضیلت بسیاری دارد.
وی تصریح کرد: بسیاری از افرادی که بدلیل جرائم مالی و غیرعمد قصد انجام کار خیر داشته یا ضامن کار خیری شده اند که به دلیل آگاه نبودن از قانون به مشکل برخورده اند.
امام جمعه خرمدره خاطر نشان کرد: خداوند توفیق خدمت به خلق و قدم نهادن در کار خیر را به هر کسی عطا نمی کند و چه بسیار افرادی که توان مالی بسیاری دارند ولی توانایی و توفیق کمک به خلق خدا را ندارند.
وی با قدردانی از بانیان جشن گلریزان، یادآور شد: تقدیر واقعی را زمانی که نیازمند واقعی هستیم و کسی فریادرس ما نیست که جشن گلریزان برای بخشش گناهان ما بگیرد، خداوند در روز قیامت به عمل خواهد آورد.
در این مراسم ۵ اثر خوشنویسی از آثار استاد احمد پناهی که از فرزندان خطه خرمدره و از اساتید بنام این هنر است، به نفع آزادی زندانیان به مزایده گذاشته شد.

 

ایرنا

 

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=73647

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.