• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

بیانیه شورای هیئات مذهبی وکانون مداحان شهرستان خرم دره در آستانه روز قدس

  • کد خبر : 73714
  • 17 خرداد 1397 - 8:43
بیانیه شورای هیئات مذهبی وکانون مداحان شهرستان خرم دره  در آستانه روز قدس

 روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است. بار دیگر روز جهانی قدس، روز لبیک همه مسلمانان و آزادگان جهان به فرمان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس […]

 روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است. بار دیگر روز جهانی قدس، روز لبیک همه مسلمانان و آزادگان جهان به فرمان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس فرا می‌رسد. اینک در آستانه‌ آخرین جمعه ماه رمضان مردم ایران اسلامی یک بار دیگر فریاد عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و دیگر مردم تحت ستم منطقه سر خواهد داد و اثبات خواهد کرد همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی خود و یار و یاور مظلومینی است که راه قیام را برگزیده و بر ستمگران می‌شورند.

ملت ایران بار دیگر با حضور میلیونی خود در اقصی نقاط کشور مهر ابطال بر تمامی نقشه ها،ظلم ها و جنایتهای مستکبران عالم زده و اثبات خواهد کرد که با لبیک به ندای رهبر فرزانه خود از هر مظلومی که در هر گوشه ی جهان مورد ستم واقع شود حمایت می کند.

 شورای هیئات مذهبی وکانون مداحان شهرستان خرم دره ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ در به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، بر حضور گسترده مسوولین هیئات مذهبی و اعضای هیئت های مذهبی ،مداحان وذاکران اهل بیت عصمت وطهارت (ع) در راهپیمایی این روز با تاسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب تاکید و از عموم مردم مومن و شهیدپرور شهرستان نیز دعوت می نمائیم تا همچون گذشته در روز جمعه ۱۷ خردادماه با حضور یکپارچه خود فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند و برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم بیفزایند.

                          

شورای هیئات مذهبی ، کانون مادحین و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم دره

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=73714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.