• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

نظر بزرگان مجلس این بود که سؤال از رئیس جمهور فعلا اتفاق نیفتد /امضای طومار و اقدامات این چنینی در دهه ۶۰ مرسوم بود

  • کد خبر : 73722
  • 21 خرداد 1397 - 10:30
نظر بزرگان مجلس این بود که سؤال از رئیس جمهور فعلا اتفاق نیفتد /امضای طومار و اقدامات این چنینی در دهه ۶۰ مرسوم بود

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی نظر بزرگان مجلس این بود که سؤال از رئیس جمهور فعلا اتفاق نیفتد، گفت: این تلاش هم برای این بود که فعلا فضای کشور آرام شود و اتحاد در داخل کشور صورت گیرد تا از این فضای فشاری که […]

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی نظر بزرگان مجلس این بود که سؤال از رئیس جمهور فعلا اتفاق نیفتد، گفت: این تلاش هم برای این بود که فعلا فضای کشور آرام شود و اتحاد در داخل کشور صورت گیرد تا از این فضای فشاری که دشمن خارجی بر ما وارد می‌کند خارج شویم.

محمد عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بحث امضای طومار علیه وی، با بیان اینکه این حق مردم است که از نماینده خود انتقاد داشته باشند، اظهار کرد: مردم حق دارند از نماینده خود سؤال کنند ولی خیلی دوست داشتم که دوستانی که بانی این طومار بودند جمع می‌شدند و در یک فضا در کنار هم مسائل را بررسی می‌کردیم.

وی با بیان اینکه امضای طومار و اقدامات این چنینی در دهه ۶۰ مرسوم بود و تاریخ مصرف این گونه اقدامات گذشته است، افزود: تلفن بنده همیشه روشن است و هر کس و هر شهروندی هر موقع خواست می‌تواند زنگ بزند و مسائل را مستقیم از خودم پیگیری کند، من همیشه پاسخگو بوده و نماینده مردم در قوه مقننه هستم.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موارد مطرح شده در طومار مردمی گفت: در این طومار به بحث تعطیلی و بیکاری “گروه صنعتی نیکو” اشاره شده که باید در این زمینه دولت و نماینده عالی دولت در استان یعنی استاندار پاسخگو باشد نه نماینده مجلس.

*مشکلات “گروه صنعتی نیکو”را پیگیر می‌کنم

عزیزی با بیان اینکه من به سهم خود و در جایگاه نمایندگی مردم مسائل و مشکلات را پیگیر هستم و در این زمینه هم جلسات متعددی با کسانی که در این زمینه دخیل و مسئول بودند، داشتم، تصریح کرد: حتی تا مرحله واگذاری و فروش  “گروه صنعتی نیکو” نیز پیش رفتیم و البته این قضیه همچنان هم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این شرکت در زمان بنده به مشکل برنخورده و تعطیل نشده است، ادامه داد: البته بنده با این حال وظیفه خود می‌دانم که پیگیر مشکلات باشم و در این زمینه و برای حل مشکل  “گروه صنعتی نیکو” از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شرکت بدهی‌هایی دارد و بانک حق دارد که مطالبات خود را طلب کند، تصریح کرد: بانک کار قانونی خود را انجام می‌دهد، چرا که تسهیلاتی که اعطا کرده سپرده مردم است.

عزیزی با بیان اینکه جلسات و صحبت‌هایی با مسؤولان شرکت پارس حیات صورت گرفته است تا برخی نیازها و خریدهای خود را از “گروه صنعتی نیکو” انجام دهند تا این شرکت بتواند به فعالیت خود ادامه دهد، افزود: امیدواریم مشکلات این شرکت هر چه سریعتر برطرف شود.

وی با بیان اینکه مردم باید از استاندار سؤال کنند که چرا این شرکت به مشکل برخورده است، اظهار داشت: ای کاش در این زمینه از وزارت صنعت و معدن و تجارت که متولی اصلی صنعت است سؤال شود که چرا این شرکت به مشکل برخورده است.

*رئیس جمهور باید در مقابل مردم و مجلس پاسخگو باشد

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در مورد بحث انصراف خود از سؤال رئیس جمهور و پس گرفتن امضای خود افزود: من اعتقاد دارم در شرایط فعلی که امریکا فشار می‌آورد و بسیاری از کشورها هم با تهدیدات امریکا از همکاری با ما خودداری می‌کنند زمان مناسبی برای اختلافت داخلی و دامن زدن بر برخی مسائل نیست.

عزیزی با بیان اینکه رئیس جمهور باید در مقابل مردم و مجلس پاسخگو باشد و سؤال حق نماینده است، تصریح کرد: اگر من به جای رئیس جمهور بودم، خودم داوطلبانه در مجلس حاضر می‌شدم و به سؤالات نمایندگان پاسخ می‌دادم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی نظر بزرگان مجلس این بود که سؤال از رئیس جمهور فعلا اتفاق نیفتد، تصریح کرد: این تلاش هم برای این بود که فعلا فضای کشور آرام شود و اتحاد در داخل کشور صورت گیرد تا از این فضای فشاری که دشمن خارجی بر ما وارد می‌کند خارج شویم.

*بانک مرکزی در زمینه مشکلات مؤسسات مالی کوتاهی کرده است

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در مورد بحث مؤسسات مالی نیز با بیان اینکه من اعتقاد دارم بانک مرکزی در این زمینه کوتاهی کرده است، تصریح کرد: باید بانک مرکزی در زمینه مشکلات مؤسسات مالی پاسخگو باشد و باید با تدبیر این قضیه را جمع و مشکل مردم در این زمینه برطرف شود.

عزیزی با بیان اینکه نمایندگان استان با همه توان پیگیر مشکلات هستند، ادامه داد: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه به کار گرفته‌ام و از این پس هم در این زمینه کوتاهی نکرده و نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه دفتر من همیشه برای اعلام مشکلات مردم و نظرات و دیدگاه‌های آنها باز است، افزود: امیدوارم به زودی شاهد رفع مشکلات مردم با وحدت و همدلی مسؤولان و نمایندگان باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=73722

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.