• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

دادگستری شهرستان خرمدره افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 73778
  • 29 خرداد 1397 - 12:26

منصور بلباسی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: از اصحاب رسانه درخواست دارم خدمات قوه قضاییه را به جامعه بازگو کنند. وی ابتدا گریزی به عملیات عمرانی در استان زنجان زد و گفت: در استان زنجان به خاطر نسبت جمعیتی […]

منصور بلباسی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: از اصحاب رسانه درخواست دارم خدمات قوه قضاییه را به جامعه بازگو کنند.

وی ابتدا گریزی به عملیات عمرانی در استان زنجان زد و گفت: در استان زنجان به خاطر نسبت جمعیتی که دارد باید حدود ۶۸ هزار مترمربع بنا وجود داشته باشد ولی تا پایان سال ۹۶ حدود ۴۳ هزار متر مربع بنا احداث نموده‌ایم و ۲۵ هزار متر مربع کمبود بنا داریم.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان زنجان از آغاز مطالعات برای احداث مجتمع قضایی واقع در شهرک نصر خبر داد و افزود: این مجتمع ۱۲ هزار متر مربع است و بعد از اتمام مطالعات تامین اعتبار خواهد شد.

وی در ادامه از افتتاح دادگستری شهرستان خرمدره تا پایان تیرماه امسال خبر داد و گفت: دادگستری شهرستان خرمدره در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در سه طبقه و با هزینه ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

بلباسی در ادامه از ساخت ساختمان دادگستری شهرستان سلطانیه سخن گفت و افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و با هزینه حدود ۶ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

وی در ادامه از مراجعات زیاد مردمی به دادگستری سخن گفت و افزود: برای رفاه ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی ساختمان‌های جدیدی را احداث می‌کنیم.

این مقام مسئول افزود: به فرض مثال از عمر ساختمان دادسرای زنجان ۳۵ سال است که می‌گذرد و ازدحام جمعیت به قدری زیاد است که هنگام ورود مردم با مشکل مواجه می‌شوند.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان زنجان از پرداخت وام به ۱۰۷ نفر از اعضای شورای حل اختلاف‌ها خبر داد و گفت: بیش از ۶۰ درصد از پرونده‌های دادگستری در شورای حل اختلاف رسیدگی می‌شود.

وی در ادامه گریزی به تشکیل کمیته ارزشیابی زد و گفت: این کمیته از اعضای اداری دادگستری تشکیل شده است و بر عملکرد کارکنان دادگستری نظارت می‌کنند و ارزشیابی می‌کنند و در پایان سال کارمندان نمونه از کسانی انتخاب می‌شوند که مورد تایید این کمیته باشند.

بلباسی در پایان به برگزاری گردهمایی حقوقی به مناسبت هفته قوه قضاییه اشاره و عنوان کرد: هدف از این گردهمایی که بیش از ۱۰ سال در استان زنجان برگزار می‌شود، آشنا کردم مسئولان با مسایل حقوقی است که معتقدیم اگر مسئولان با حقوق خود آشنا شوند همانقدر به بهبود وضع جامعه کمک خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی در هفته قوه قضاییه سخن به میان آورد و گفت: تجلیل از بازنشستگان و همکاران حقوقی هرساله در هفته قوه قضاییه انجام می‌شود

 

تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=73778

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.