• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

ایرج داودبیگی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره شد

  • کد خبر : 73860
  • 04 تیر 1397 - 10:33
ایرج داودبیگی  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره  شد

ایرج داودبیگی با حضور معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی و حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان طی مراسمی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره معرفی شد .

 

 

 

به گزارش نبض سحر،  معراج کرمی معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حمید غلامی سرپرست سابق اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خرم دره  ، اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان خرم دره هنرمندان خوبی در زمینه های مختلف فعالیت دارند  امید است در خدمت رسانی به این عزیزان تلاش نموده  و باعث ایجاد فضای پرشور و نشاط در بین این عزیزان باشیم وی در ادامه افزود یکی از سیاست های وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی  در جهت ایجاد انگیزه بین کارکنان  بکارگیری نیروهای جوان  از بین متخصصین فرهنگ و ارشاد می باشد .

کرمی  در ادامه با تأکید بر لزوم بهره گیری از توان هنرمندان و همکاران  در این حوزه، خاطرنشان کرد: باید زمینه لازم برای بهره گیری از تجربیات نیروهای فعال و خلاق  رافراهم کنیم تا انشالله شاهد اجرای برنامه های فرهنگی و هنری  به نحو احسن باشیم .

سپس جواد اجاقلو مدیر حراست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  زنجان  نیز به حاکمیت اخلاق مداری اشاره کرد و گفت  باید با استفاده  ازاخلاق مداری اهداف فرهنگی و هنری را به تعالی رساند وی همچنین افزود با حاکمیت اخلاق شاخصه‌های پیشرفت کارکنان ساده‌تر میسر می‌شود و در نتیجه زمینه برای رشد پلکانی کارکنان مساعدتر است.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ۶ ماهه حمید غلامی سرپرست  سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  ایرج داودبیگی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

درادامه  دیداری نیزبا حضور معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی و حراست  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و  سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره با فرماندار شهرستان خرم دره و بخشدار نیز صورت پذیرفت

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=73860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چرا سرپرست معرفی میشود چرا مدیریت در خرمدره اینچنین است ما تا کی باید ضربه هایی از نداشتن ریس ادارات بخوریم سرپرست حداکثر یک یا ۲ هفته باشد مثلا مدرسه تیز هوشان در خرمدره تاسیس شد ولی زمانی که اموزش و پرورش متولی نداشت سریعا توسط زنجان منحل شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.