• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

مسئولات تلاش مضاعف در حل مشکلات کشور داشته باشند

  • کد خبر : 74059
  • 15 تیر 1397 - 13:52
مسئولات تلاش مضاعف در حل مشکلات کشور داشته باشند

امام جمعه خرم دره گفت: ما هم از مشکلات موجود در کشور گله مند هستیم اما نه به این صورت که علیه دولت فرافکنی بکنیم ، دولت از ملت و ملت از دولت است و باید در سایه وحدت و همدلی مکشلات کشور را حل بکنیم و مطالبه گری در چارچوب قانون انجام گیرد تا دشمنان از برخی از ناهنجاری های موجود سو استفاده نکنند و مسئولان هم در برطرف کردن مشکلات مردم باید تلاش بیشتری را انجام دهند.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن سفارش به تقوای الهی و تسلیت ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) گفت:  امام صادق (ع) در دوران امامت خود به عنوان مرجع بزرگ و منبع قوی علمی و معنوی در جهان اسلام مطرح و دارای چهار هزار شاگرد بودند،و بسیاری از علمای اسلام و سایر مذاهب و ادیان نیز امام صادق (ع) را به عنوان یک عالم و دانشمند برجسته قبول داشتند.

 

وی با اشاره به اهمیت تبین شخصیت امام صادق(ع) در جامعه کنونی گفت: روحانیون، تشکل های دینی و کانون های مساجد، نهادهای فرهنگی   باید در راستای تبین دیدگاه های  امام جعفر صادق(ع)  و سیره اخلاقی و رفتاری این امام همام  ، برنامه ریزی و تلاش کنند.

 

خطیب جمعه خرم دره  با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب گفت: در مورد پوشش زنان ایران باستان، مطالب زیادی در تاریخ وجود دارد، به طوری که ویل دورانت درباره پوشش زنان ایران باستان و اینکه حجاب در بین آنان رایج بوده است مطالبی را در کتاب خود آورده است.

حسینی  گفت: حجاب در زمان های قبل از اسلام هم رایج و مرسوم بوده و حجاب باعث ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه است و تأثیر به سزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد .

وی به خنثی سازی کودتا نوژه اشاره کرد و ادامه داد: در این کودتا عوامل نفوذی می‌خواستند، در پایگاه هوایی نوژه همدان، کودتایی را علیه نظام اسلامی انجام دهند و با یورش به پایتخت می‌خواستند، طی عملیاتی وسیع بیت حضرت امام(ره) و نقاط حساس تهران را بمباران کنند که به فضل الهی ناکام ماندند.

 

امام جمعه خرم دره با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: ما هم از مشکلات موجود در کشور گله مند هستیم  اما نه به این صورت که علیه دولت فرافکنی بکنیم ، دولت از ملت و ملت از دولت است و باید در سایه وحدت و همدلی مکشلات کشور را حل بکنیم و مطالبه گری در چارچوب قانون انجام گیرد تا دشمنان از برخی از ناهنجاری های موجود سو استفاده نکنند و مسئولان هم در برطرف کردن مشکلات مردم باید تلاش بیشتری را انجام دهند.

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=74059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.