• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خرم دره برگزار شد

  • کد خبر : 74195
  • 24 تیر 1397 - 8:04
اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خرم دره برگزار شد

اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خرم دره برگزار شد.

در این جلسه محمدی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خرم دره  نگاه دولت به کتابخانه های عمومی در کشور را نگاه ویژه برشمرد و گفت : رشد حدود ۳۰۰ کتابخا نه در کشور در طول ۳ سال  نشان از موفقیت دولت دارد .

وی به اعتبارات مصوب پروژه کتابخانه عمومی شهید مدرس اشاره کردو افزود : سال گذشته ۴۵۰ میلیون تومان و درسال  ۹۷نیز  یک میلیارد تومان  اعتبار برای کتابخانه شهد مدرس اختصاص داده شده است . وتا تکمیل این پروژه هر سال اعتبار ی اختصاص می باید .

 محمدی در ادامه با اشاره به سال تاسیس کتابخانه  عمومی شهیدمدرس خرم دره اظهار داشت :این کتابخانه در سال ۱۳۵۴ احداث شده است و  به عنوان قدیمی ترین و اولین کتابخانه عمومی شهرستان یاد می شود .

فرماندار شهرستان خرم دره با تاکید برلزوم ایجاد کتابخانه در  روستاها از بخشداری مرکزی خواست نسبت به پیگیری و شناسایی روستاهایی که  دارای شرایط لازم اقدام شود.

محمدی همچنین  خواستار توجه شهرداری به واریز نیم درصد  سهم کتابخانه ها شد و گفت :این نیم درصد کتابخانه ها حداقلی است که قانون تصویب کرده ولی شهرداری و شورا می تواند بیش از این به کتابخانه ها کمک و مساعدت داشته باشند.

در ادامه جلسه نیک بخش مدیر کل کتابخانه های عمومی استان زنجان ارائه پیشنهادات توسط اعضارا نشان از توجه و علاقه  بیشتردرحوزه کتاب و کتبخوانی دانست  و افزود : اداره کل کتابخانه های استان هر ساله مسابقات مختلف کتابخوانی در موضوعات متنوع را برگزار می نماید که در برنامه های سال ۹۷ به این موضوع توجه بیشتری شده است .

وی با اشاره به آمار شرکت کنندگان در جشنواره رضوی در سالیان گذشته تاکیدکرد :باید تبلیغات لازم از سوی اعضاء وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=74195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.