• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

گنبد آهنین اسیر حملات موشکی فلسطینیان شد

  • کد خبر : 74178
  • 24 تیر 1397 - 7:55
گنبد آهنین اسیر حملات موشکی فلسطینیان شد

طبق گفته منابع صهیونیستی، پدافند موشکی اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته در برابر بخش اعظمی از حملات موشکی گروههای مقاومت در غزه ناتوان بوده است. به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع صهیونیستی اذعان کردند پدافند موشکی اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته در برابر بخش اعظمی از حملات موشکی گروههای مقاومت در غزه ناتوان بوده […]

طبق گفته منابع صهیونیستی، پدافند موشکی اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته در برابر بخش اعظمی از حملات موشکی گروههای مقاومت در غزه ناتوان بوده است.

گنبد آهنین اسیر حملات موشکی فلسطینیان شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع صهیونیستی اذعان کردند پدافند موشکی اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته در برابر بخش اعظمی از حملات موشکی گروههای مقاومت در غزه ناتوان بوده است.

به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل، روز شنبه بیش از ۱۷۴ راکت و گلوله خمپاره از سوی گروه‌های مقاومت در غزه به سمت اراضی اشغالی فلسطینی شلیک شد که سامانه موشکی «گنبد آهنین» تنها توانست حدود ۳۰ درصد از آنها را منهدم کند و مابقی آنها در شهرک‌های صهیونیست‌نشین فرود آمدند.

در یکی از این حملات که در مجاورت یک خانه و کنیسه در سدیروت فرود آمد، سه اسرائیلی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به نوشته تایمز اسرائیل، در اثر حملات موشکی فلسطینیان به شماری از زیرساخت‌ها و خانه‌های شهرک‌نشینان در نزدیکی مرز غزه خسارت وارد شده است.

رئیس شورای شهرک صهیونیست‌نشین اشکول نیز اعلام کرد که در پی اصابت یک موشک به تاسیسات برق این منطقه، ساکنان آن چندین ساعت را در خاموشی گذراندند.

همچنین در پی حملات راکتی و خمپاره‌ای سنگین گروه‌های مقاومت، وزارت آموزش رژیم صهیونیستی تمام اردوهای آموزشی و تفریحی به جنوب سرزمین‌های اشغالی را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.

از صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های همجوار غزه نیز خواسته شده است از تجمع در مناطق مرزی خودداری کنند.

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=74178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.