• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

جلسه هماهنگی برای برنامه‌های ایام محرم شهرستان خرم‌دره تشکیل شد

  • کد خبر : 74830
  • 22 شهریور 1397 - 10:04
جلسه هماهنگی برای برنامه‌های ایام محرم شهرستان خرم‌دره تشکیل  شد

جلسه هماهنگی برای برنامه‌های ایام محرم شهرستان خرم‌دره تشکیل و پیش‌بینی‌های مورد نیاز امنیتی و بهداشتی در آن برنامه‌ریزی شد. به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره؛ جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی در ایام محرم شهرستان خرم‌دره با حضور فرماندار، رئیس اداره اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی و سایر مسؤولین برگزار شد.  فرماندار شهرستان خرم‌دره ضمن تسلیت فرا رسیدن […]

جلسه هماهنگی برای برنامه‌های ایام محرم شهرستان خرم‌دره تشکیل و پیش‌بینی‌های مورد نیاز امنیتی و بهداشتی در آن برنامه‌ریزی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره؛ جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی در ایام محرم شهرستان خرم‌دره با حضور فرماندار، رئیس اداره اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی و سایر مسؤولین برگزار شد.

 فرماندار شهرستان خرم‌دره ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و با تاکید بر این که در طول سال مناسبت‌های زیادی داریم؛ تصریح کرد: در راس این هرم برنامه‌های خاص محرم و صفر است.
حجت محمدی با بیان این که در سال گذشته تجمع عاشورایی در خرم‌دره برگزار شد؛ افزود: امسال هم برنامه‌های خوبی در این زمینه داریم.
وی با تاکید بر نظارت‌های بهداشتی در این ایام گفت: اداره دامپزشکی در ایام نظارت کار خود را دارد و بقیه مسئولین هم باید نظارت کار خود را داشته باشد.

فرماندار خرم‌دره با بیان این که قمه زنی از امور نکوهش دین ما محسوب می‌شود، عنوان کرد: مردم باید مراقبت کنند تا تصویر دین اسلام درست به دنیا ارائه شود.
وی با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران ادامه داد: مؤسسه‌هایی راه‌اندازی شده است که یک هزار و ۲۰۰ نفر در آن‌ها کار می‌کنند تا بتوانند منافذ را بر روی ایران ببندند.

 حسنی فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره از امنیت کامل در خرم دره خبر داد و افزود: برای مساجد که تراکم جمعیت در آن‌ها زیاد است افراد و تجهیزات مستقر هستند و نیروی انتظامی گشت زنی و حرکات مشکوک را پیگیری می‌کند.

کریمی معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرم‌دره هم در حاشیه جلسه گفت: نیروهای بیمارستانی و اورژانس ۲۴ ساعته فعال هستند و کلینیک‌های تخصصی به غیر از روزهای تعطیل بعد از ظهر فعالیت خود ادامه خواهند داد‌.

مرادی رئیس اداره دامپزشکی خرم‌دره در حاشیه این جلسه بیان کرد: ما از هیات‌های مذهبی خواستار لیست کسانی که حلیم و غذای گرم می‌پزند را درخواست کرده‌ایم.
وی با بیان این که کسانی که غذای گرم و حلیم می‌پزند؛ گواهی داده می‌شود تا تحت نظارت شبکه دامپزشکی قرار گیرند، تصریح کرد: مردم مراقب موارد بهداشتی باشند.

انتهای پیام/۲۳۰۸

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=74830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.