• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

مراسم شهید آبروی محله در خرم دره برگزار شد

  • کد خبر : 74915
  • 07 مهر 1397 - 9:51
مراسم شهید آبروی محله در خرم دره برگزار شد

مراسم شهید آبروی محله با محوریت شهید رحمان شاکری‌فرد در خرم‌دره برگزار شد و از مادر این شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.  شهید رحمان شاکری‌فرد از شهدای گرانقدر استان زنجان است که در سال ۱۳۳۹ در یک خانواده کشاورز به دنیا آمد و در دامان مادری سیده از خاندان پاک و مطهر سادات پرورش […]

مراسم شهید آبروی محله با محوریت شهید رحمان شاکری‌فرد در خرم‌دره برگزار شد و از مادر این شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.

مراسم شهید آبروی محله در خرم دره برگزار شد
 شهید رحمان شاکری‌فرد از شهدای گرانقدر استان زنجان است که در سال ۱۳۳۹ در یک خانواده کشاورز به دنیا آمد و در دامان مادری سیده از خاندان پاک و مطهر سادات پرورش یافت و پا به عرصه دبستان نهاد.
این شهید والامقام دوره ابتدایی را در دبستان محدث و دوره دبیرستان را در سعدی خرم‌دره به پایان رسانید و به استخدام ارتش در آمد و در سال ۱۳۶۰ بعد از طی دوره آموزشی وارد جبهه سومار و قصر شیرین شد.
بنا به گفته مادر گرانقدر شهید شاکری‌فرد از همان دوران کودکی به مسائل مذهبی علاقه وافری داشت و در ایام سوگواری سالار شهیدان جامه سیاه به تن کرده و همه جا را سیاهپوش می‌نمود.
یکی از مسایلی که شهید شاکری‌فرد به آن تاکید داشتند احترام به والدین و رعایت حال همسایگان بود تا جایی که هر بار که عازم جبهه‌های نبرد بود دست پدرو مادر را می‌بوسید و از آنان طلب حلالیت می‌کرد و به دیدن دوستان و آشنایان و همسایگان رفته و با آنان خداحافظی می‌کرد
شهید شاکری‌فرد همواره عشق به رهبر و ولایت داشتند تا جایی که به خاطر عشق به رهبر کبیر انقلاب عازم جبهه‌های جنگ شدند و در ۲۶ مهر در برگ‌ریزان خزان در جزیره مجنون به مقام والای شهادت که آرزوی قلبی خودش بود رسید و با رفتنش تنها فرزند سه ماهه اش را به یادگار گذاشت.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از مادر شهید شاکری‌فرد تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ایکنا
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=74915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.