• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

دانشجویان از نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس توضیح خواستند

  • کد خبر : 74988
  • 16 مهر 1397 - 9:50
دانشجویان از نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس توضیح خواستند

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با انتشار نامه‌ای خطاب به نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی خواستار روشن شدن مسائل مربوط در مورد بحران عجیب در تولید و توزیع محصولات سلولزی و بهداشتی شدند.

به گزارش نبض سحر و به نقل از فارس  ، بسیج دانشجویی دانشگاهای ابهر و خرم‌دره، بسیج دانشجویی دانشگاه سراسری زنجان، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زنجان، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد زنجان و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان با انتشار نامه‌ای خطاب به نمایندگان مسائلی را متذکر شدند.

نماینده محترم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره

جناب آقای عزیزی، سلام علیکم

همانطور که مستحضر هستید در هفته‌های اخیر شاهد بحرانی عجیب در تولید و توزیع محصولات سلولزی و بهداشتی بوده‌ایم که با جستجویی کوتاه در خصوص این بحران با نام شرکت پارس حیات و جنابعالی مواجه می‌شویم.

این امر به نحوی پیش رفت که حتی واکنش رهبر معظم انقلاب را نیز در پی داشت که ایشان فرمودند:”یک مواردی هست که بحث سودطلبی نیست که یک مفسد اقتصادی آن را انجام داده باشد بلکه خرابکاری است، ناگهان شما می‌بینید در تهران مثلا، پوشک کمیاب می‌شود که این امر مردم را عصبانی می‌کند و دشمن می‌خواهد مردم را عصبانی کند”.
ضرورت پیگیری این امر با عنایت به تاکید ویژه مقام معظم رهبری و همچنین رسالت اصلی دانشجویان انقلابی مبنی بر پیگیری مطالبات بر حق مردم، ما را بر آن داشت تا به صورت جدی تا حصول نتیجه نهایی، این امر را پیگیری نماییم.

شما با حضور در برنامه پایش و در مصاحبه با خبرگزاری فارس و دیگر خبرگزاری‌ها مطالبی را بیان نمودید که بیش از آن که توضیح مطالب فوق باشد، پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و به نوعی فرار رو به جلو محسوب می‌شود که بیش از پیش بر ابهام ماجرا افزوده است، از ابهامات موجود می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
الف- ابهام در خصوص ترخیص مواد شرکت پارس حیات بدون تشریفات قانونی
ب- نحوه قیمت گذاری عجیب شرکت پارس حیات و شکستن قیمت‌ها و در ادامه ایجاد اخلال و تلاطم در بازار
ج- پیگیری‌های خارج از عرف برای یک شرکت خارجی
د- سفر به کشور خارجی جهت پیگیری امورات یک شرکت خارجی به همراه استاندار محترم زنجان

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از شما به عنوان عضوی از کمیسیون صنعت و معدن که وظیفه پیگیری مطالبات مردم در همه امور به ویژه در حوزه صنعت را دارید‌‌، دعوت می‌نماید تا در جلسه‌ای به منظور توضیح در خصوص موارد فوق‌الذکر و تنویر افکار عمومی حضور یابید.
مقتضی است در اولین فرصت، زمانی را جهت هماهنگی و برگزاری جلسه پرسشگری اعلام نمایید تا شما به وظیفه پاسخگویی و شفافیت و ما به وظیفه مطالبه‌گری و پیگیری خواست مردم به نحو احسن قیام نماییم.
باشد که در مسؤولیت‌های خود شرمنده شهدا و امام روح الله(ره) نباشیم و سربلند از این امتحان بیرون آییم.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=74988

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.