• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

ماستمالیزاسیون قاضی‌زاده بعد از حواشی ماجرای بجستان/ آقای وزیر چگونه فارسی را پاس می‌دارد؟+فیلم

  • کد خبر : 75002
  • 16 مهر 1397 - 11:11
ماستمالیزاسیون قاضی‌زاده بعد از حواشی ماجرای بجستان/ آقای وزیر چگونه فارسی را پاس می‌دارد؟+فیلم

قاضی زاده هاشمی درباره حواشی که پس از سفرش به بجستان بوجود آمد آن را جنجال سازی عده‌ای برای تخریب خود عنوان کرد. سرویس سیاست مشرق – وزیر بهداشت بازهم این روزها با حاشیه‌ای که در سفرش به بجستان داشته بر سر زبان‌ها افتاده است درباره برخوردی که با پیرمرد نانوا داشت و در برابر […]

قاضی زاده هاشمی نمایه

قاضی زاده هاشمی درباره حواشی که پس از سفرش به بجستان بوجود آمد آن را جنجال سازی عده‌ای برای تخریب خود عنوان کرد.

سرویس سیاست مشرق – وزیر بهداشت بازهم این روزها با حاشیه‌ای که در سفرش به بجستان داشته بر سر زبان‌ها افتاده است درباره برخوردی که با پیرمرد نانوا داشت و در برابر سخنان وی مبنی بر گران بودن هزینه فیزیوتراپی گفت «خودت بمال» در مقام پاسخگویی و دفاع از خود بر آمد.

«سیدحسن هاشمی» در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره واکنش رسانه‌ها و افکارعمومی به این ماجر گفت:

«یکی از مردم عزیزی که بارها دیدم‌شان، مشکل شخصی پزشکی داشت که راهنمایی‌اش کردم و به جای ماساژ از واژه فارسی‌ استفاده کردم. این کاری است که ما برای مادران و فرزندان‌مان هم استفاده می‌کنیم.»

وی حتی رسانه‌ها را دوباره متهم به جوسازی علیه خود کرد و بیان داشت مردم بهتر می دانند که چه خبر است.

بیشتر بخوانید:

«خودت بمال» وزیر بهداشت دردسر شد

توچال رفتن وزیر به جای عمل کردن چشم یک پیرزن +عکس

این درحالی است که حاشیه پاسخ هاشمی به پیرمرد بجستانی مورد انتقاد اعضای دولت هم قرار گرفت و «حسام الدین آشنا»، مشاور رئیس جمهور با کنایه در توئیتی نوشت که بهتر است با مردم بهداشتی تر رفتار کنیم.

اگرچه حضور هاشمی در مناطق مختلف کشور بسیار کار مناسب و در خور تقدیری است اما به نظر می رسد که رفتار وی با مردم بایستی متناسب با این حضور باشد تا چنین حواشی برای وزیربهداشت ایجاد نشود.

وزیر بهداشت سابقه مناسبی در این خصوص ندارد و چندین بار سخنان ناپسند به خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین یکبار هم به یکی از فرماندار نسبت داده است. اینکه وزیر بهداشت حرف‌ها جنجالی می زند که شاید برخی از این موارد در میان عامه مردم عادی باشد اما در شان و مقام یک مسئول نیست و بعدها با حرف های دیگر بخواهد این موارد را رفع و رجوع و یا به گردن رسانه‌ها بیندازد موضوع قابل تاملی است.

وزیر درحالی رسانه‌ها را در این خصوص متهم می‌سازد که نگاهی به شبکه‌های اجتماعی و نحوه نگرش افکارعمومی در فضای مجازی به خوبی نشان می دهد که مردم از رفتار وی با این فرد و پاسخی که بایستی به آن می داد ناراحت شدند.

جالب اینجاست که وزیر بهداشت برای کمک و یاری رساندن به همین مردم به این مناطق می رود و اما در برابر خواسته‌های آنان چندان پاسخ مناسبی به آنان نمی دهد. در مصاحبه ای که این شهروند بجستانی درباره حاشیه صحبت‌اش با وزیر بهداشت دارد بازهم درخواست خود را مطرح و بیان می کند انتظار داشته که وزیر بهداشت برای رفع نیاز وی و دیگر شهروندان این منطقه مساعدت لازم را انجام دهد.

به هر جهت نحوه برخورد با شهروندان توسط مسئولان موضوعی است که نزد افکارعمومی بسیار حساس است و نمی‎توان با اتهام زدن به رسانه‌ها اصل موضوع را برطرف ساخت. هر چند که مردم از مسئولان خود درخواست‌هایی دارند و مسئولان خصوصا دولتمردان دولت تدبیر و امید بایستی با امیدوار کردن مردم در جهت رفع نیاز آنها بکوشند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=75002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.