• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

استقرار واحد فیزیوتراپی در شهرستان خرم‌دره

  • کد خبر : 75123
  • 27 مهر 1397 - 16:54

فرماندار خرم‌دره، از استقرار واحد فیزیوتراپی در این شهرستان تا دهه‌فجر امسال خبر داد.   به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره با اشاره به کمبود اعتبارات در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: علی‌رغم همه کمبودهای اعتباری به واسطه تلاش‌های صورت گرفته در هفته دولت سال‌جاری ۲۴ پروژه ارزشمند در […]

فرماندار خرم‌دره، از استقرار واحد فیزیوتراپی در این شهرستان تا دهه‌فجر امسال خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره با اشاره به کمبود اعتبارات در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: علی‌رغم همه کمبودهای اعتباری به واسطه تلاش‌های صورت گرفته در هفته دولت سال‌جاری ۲۴ پروژه ارزشمند در شهرستان در بخش‌های مختلف با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌برداری از مدرسه فلق برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان تا سال تحصیلی آینده، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت ‌گرفته، اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان به این پروژه تخصیص داده شده است که امیدواریم سال بعد این پروژه نیز به بهره‌برداری برسد.

 

این مسئول با اشاره به بحران آبی موجود در کشور، تاکید کرد: خوشبختانه امسال هیچ یک از روستاهای شهرستان با مشکل آبی مواجه نبوده و به حتی یک روستا نیز با تانکر آبرسانی نشد.

 

وی با اشاره به اینکه ورودی روستای انجلین یکی از نقاط حادثه‌خیز این روستا به شمار می‌رفت، اظهار کرد: استارت تغییر و اصلاح هندسی مسیر ورودی روستای انجلین زده شده و پروژه در حال طی مراحل پایانی است.

 

محمدی با اشاره به اینکه اداره ثبت شهرستان جز اداراتی بود که بیشترین آمار سند را در استان ثبت کرده است، تصریح کرد: مهم‌ترین اسناد که امسال در شهرستان زده شده است، صدور اسناد برای مزارع داسداران بود که مشکل مالکین آن حل شد.

 

وی با تأکید بر ضرورت توجه جدی به شهرک‌های صنعتی، تصریح کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان ایجاد شود.

 

فرماندار خرم‌دره با اشاره به وجود پتانسیل‌های گردشگری بالا در سطح این شهرستان، ادامه داد: علی‌رغم اینکه شهرستان خرم‌دره در حوزه توریسم حرف‌هایی برای گفتن در سطح استان دارد اما فاقد یک ساختمان ملکی و اطلاع‌رسانی بود که استارت کار ساختمان اطلاع‌رسانی و گردشگری نیز برای اولین‌بار در شهرستان زده شده است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه نبود واحد فیزیوتراپی در شهرستان، مردم را با مشکلات اساسی روبه‌رو کرده بود، عنوان کرد: واحد فیزیوتراپی شهرستان تا دهه‌فجر امسال در طبقه همکف ساختمان هلال‌احمر مستقر خواهد شد.

 

این مسئول با اشاره به تبلیغات مسموم دشمنان در زمینه سیزده آبان، بیان کرد: با توجه به این تبلیغات باید برنامه ارزشمند برای این روز در شهرستان وجود داشته باشد، زیرا ما در مقابل خون پاک شهدا مسئول هستیم و کوتاه آمدن ما در برابر دشمنان به منزله پشت پا زدن به خون شهدا است.

 

وی با اشاره به اینکه با رایزنی‌های صورت گرفته موافقت ضمنی واگذاری ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر از اراضی مینو برای توسعه بیمارستان بوعلی اخذ شده بود، اظهار کرد: دو ماه است که با علوم‌پزشکی استان مکاتبه برای معاوضه زمین انجام شده که متاسفانه تاکنون پیگیری‌ها برای تهاتر زمین به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.