• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

اشتغال‌زایی، مهم‌ترین هدف استارتاپ‌ها است

  • کد خبر : 75125
  • 27 مهر 1397 - 16:56

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هدف از استارتاپ‌ها تولید اشتغال در کشور است و استعدادهای خوبی در این راستا وجود دارد.   علی خلیلی در حاشیه اولین رویداد استارتاپی حوزه فضای مجازی که توسط مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: در این رویداد طرح‌ها […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هدف از استارتاپ‌ها تولید اشتغال در کشور است و استعدادهای خوبی در این راستا وجود دارد.

 

علی خلیلی در حاشیه اولین رویداد استارتاپی حوزه فضای مجازی که توسط مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: در این رویداد طرح‌ها و ایده‌های خوبی مطرح شده که در مرحله اولیه، طراحی و ارائه می‌شود تا مورد داوری و ارزیابی قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه استعدادهای خوبی در بین جوانان وجود دارد، بیان کرد: در جامعه ما مهم‌ترین اولویت اشتغال‌زایی است و در راستای این مهم، در رویداد استارتاپی نیز تلاش داریم ایده‌ها پس از شناسایی به مرحله اجرا برسد و به تولید اشتغال بیانجامد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در مرحله اجرایی شدن و تجاری‌سازی ایده‌ها از طریق ارائه تسهیلات و امکانات اشاره کرد و گفت: در این راستا در استان زنجان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و طرح‌هایی که به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان نیاز داشته باشد، به وزارت ورزش و جوانان ارجاع داده می‌شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: رویداد استارتاپی حوزه فضای مجازی برای نخستین‌بار در کشور در استان زنجان برگزار می‌شود و قابلیت اجرایی شدن، میزان اشتغال‌زایی، هزینه‌ها و مواردی از این دست در ارزیابی طرح‌ها و ایده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

خلیلی عنوان کرد: فعالیت در این استارتاپ‌ها به حوزه خاصی محدود نشده و هر ایده در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و مذهبی که بازخورد اشتغال‌زایی داشته باشد، می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=75125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.