• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

توزیع بیش از ۲۰۰۰ حلقه لاستیک بین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان

  • کد خبر : 75127
  • 27 مهر 1397 - 16:57

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تاکنون ۲۵۴۶ حلقه لاستیک بین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان توزیع شده است.   به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، عبدالحسین علی‌اکبری در بازدید از پایانه بار صبای زنجان، افزود: اداره‌کل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تاکنون ۲۵۴۶ حلقه لاستیک بین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان توزیع شده است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، عبدالحسین علی‌اکبری در بازدید از پایانه بار صبای زنجان، افزود: اداره‌کل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی رانندگان و عاملان فروش نسبت به توزیع لاستیک بین رانندگان اقدام کرده است و بر اساس ثبت‌نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا درخواست لاستیک را مورد بررسی قرار داده و حواله لاستیک را صادر می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۲۲۷ هزار و ۴۲۶ برگ بارنامه صادر و ۳ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۵۵۲ تن کالا به مناطق مختلف کشور صادر شده است، افزود: سیمان، خاک معدنی، سیلیس، گازوئیل، میلگرد، شمش آهن، گندم، سنگ آهن، رول کاغذ و چوب بیشترین کالاهای جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا در استان است.

 

علی‌اکبری تصریح کرد: ۷۸ شرکت حمل و نقل کالا در سه پایانه باری و با بیش از چهار هزار دستگاه خودروی سنگین و ۷۱۴۰ نفر راننده دارای کارت هوشمند فعال در بخش حمل و نقل کالای این استان مشغول فعالیت هستند و سالانه بیش از ۹۵ درصد جابه‌جایی کالا در داخل استان زنجان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: اخذ کمیسیون اضافی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای از رانندگان، ممنوع است و سامانه تلفن پاسخ‌گوی ۱۴۱ با داخلی پنج به منظور دریافت انتقاد، شکایت و دیدگاه فعالان این حوزه به‌ویژه رانندگان درباره دریافت کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات‌رسانی در شبکه جاده‌ای، پرداخت نکردن به موقع کرایه و نیز وضعیت عملکردی شرکت‌های حمل و نقل و دیگر نکات مورد نظر در دسترس است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.