• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - رمضان - 1445
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
6

تاکیدفرماندارخرم دره برحضور گسترده مردم ولایتمدارشهرستان در راهپیمایی۱۳ آبان

  • کد خبر : 75141
  • 29 مهر 1397 - 10:35
تاکیدفرماندارخرم دره برحضور گسترده مردم ولایتمدارشهرستان در راهپیمایی۱۳ آبان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم دره ؛ فرماندار خرم دره در این جلسه از دست اندرکاران  اعزام خادمین در امر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد و گفت: دراین مراسم یک موکب از شهرستان خرم دره در عراق برای خدمت رسانی به زائران اربعین در کشور عراق استقرار می یابد […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم دره ؛ فرماندار خرم دره در این جلسه از دست اندرکاران  اعزام خادمین در امر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد و گفت: دراین مراسم یک موکب از شهرستان خرم دره در عراق برای خدمت رسانی به زائران اربعین در کشور عراق استقرار می یابد که امسال دومین حضور خادمین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در این همایش بزرگ مسلمانان در این کشور است.

وی به مدیران دستگاه ها ی اجرای شهرستان توصیه کرد باید توجه داشته باشند که مردم ولی نعمت ما هستند و برخورد مناسب با ارباب رجوع باعث رضایتمندی از دستگاه مطبوعه و همچنین مجموعه  نظام اسلامی می شود بنابراین لازم است این رویه درسطح نهاد ها و ادارات شهرستان خرم دره با جدیت رعایت شود.

فرماندار خرم دره درادامه به دشمنی آمریکاییها درادامه وضع تحریم های ظالمانه بیشتر و خصومت بی حد علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر حضور با انگیزه و با شکوه خانواده ها و مردم شریف در یوم الله ۱۳ آبان به عنوان برگ زرین از تاریخ انقلاب اسلامی و در پاسخ کوبنده به یاوگویی های آمریکاییها و دیگر دشمنان تاکید کرد.

فرماندار شهرستان خرم دره اضافه کرد: افراد بر اساس نیازی که دارند به ادارات مراجعه می کنند وباید با صعه صدر پاسخگو بود و تا حد امکان مشکلات مراجعان را مرتفع کرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه  زیر ساخت های آموزش و پرورش و اشاره به ضرورت بهره‌برداری از مدرسه فلق برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان ، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان به این پروژه تخصیص داده شده است که امیدواریم سال بعد این پروژه نیز به بهره‌برداری برسد .

محمدی همجنین در این جلسه با اشاره به لزوم پیگیری دریافت اعتبارات پروژه های نیمه تمام عمرانی و سایر پروژه ها ی در حال اانجام که نیاز به اعتباردارند  از مدیران دستگاه های شهرستانی خواست نسبت به جذب بودجه و اعتبارپروژه ها از طریق ادارات کل استانی پیگیری های لازم به عمل آورند.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم دره درادامه با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن از مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان خرم دره خواست همچون سال‌های گذشته حضوری پرشور و پرشکوه در مراسم راهپیمایی ‌دشمن‌شکن ۲۲ بهمن امسال داشته و با این حضور آگاهانه ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام سربلندمان، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر موجبات یأس دشمنان و شادی دوستان و همراهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنند.

فرماندار خرم دره درادامه با اشاره به کمی اعتبارات در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد:با وجود کمبودها و مشکلات مالی دولت اعتباری در هفته دولت امسال ۲۴ پروژه در شهرستان در بخش‌های مختلف با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی ،افتتاح و به بهره‌برداری رسید

وی با اشاره به کمبود و بحران آب و کاهش نزولات آسمانی درنقاط مختلف کشور، اظهارکرد: شهرستان در تامین آب شرب روستاها و شهر خرم دره مشکلی ندارد .

محمدی ادامه داد: لکه گیری راههای روستایی، اصلاح هندسی و همچنین  عملیات تغییر راه ورودی روستای انجلین شروع شده است و در حال انجام می باشد .

محمدی به صدور اسناد ملکی  ملکین زمین های داسداران در شهرخرم دره اشاره کرد و اظهارداشت : به همت اداره ثبت اسناد و املاک و همکاری اداره اقاف و امور خیریه شهرستان خرم دره در صدور سند های ملکی جزء شهرستانهایی است که بیشتر آمار صدور سند را درسطح استان انجام داده است .

وی به آسفالت معابر فاز اول و دوم شهرک صنعتی خرم دره اشاره کرد و گفت :برای احداث کتابخانه مدرس و سالن بدمینتون برای هرکدام بیش از یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است و ساخت ساختمان اطلاع رسانی شهرستان با همت اعضای شورای شهر و شهردار درحال  احداث است.

محمدی در خصوص  توسعه زیر ساخت های  ورزشی شهرستان هم گفت:در همین راستا در روستای قلعه حسینیه نصیر اباد وسوکهریز سالن ورزش چند منظوره راه اندازی و تجهیزگردیده وهمچنین سالن تیراندازی و پیست دومیدانی شهر خرم دره در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد .

فرماندار شهرستان خرم دره درادامه به اجرای پروژه میدان ورودی غربی شهر اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه توسط فرمانداری مطرح و پس از تصویب در شورای ترافیک استان کلنگ زنی گردید و در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه شروع شده است.

وی از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خواست در تکمیل پروژه زیر گذرجمال الدین که یکی از پروژه مهم شهرستان است اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار خرم‌دره  نبود واحد فیزیوتراپی در شهرستان را از مشکلات مردم در این زمینه بیان کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته واحد فیزیوتراپی شهرستان تا دهه فجر امسال در ساختمان در طبقه همکف ساختمان هلال احمر مستقر خواهد شد .

درادامه حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان خرم دره گفت :هر جامعه ای نیاز به قانون  دارد  در ایران اسلامی مردان و زنانی که خدمتگذار  هستند و اجرای فرامین می کنندسربازان نظام و رهبری هستند،دولت ها عوض می شود ولی کارگزاران و خدمتگزاران  درخدمتگذاری خود باقی می مانند .

امام جمعه بابیان اینکه گاهی ممکن است  هر کدام از ما تعلق خاطری به یک فرد ،یک دولت و یا یک تفکری داشته باشیم اما این مانع از این نمی شود که باهم وحدت، اتحاد و ید واحده نباشیم .

درادامه این جلسه نیز عزیزی نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند ،گفت: با توجه به وضعیت کنونی کشور نباید مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبین کرد چراکه دشمنان همواره از اختلافات  مسوولین برای ضربه زدن به نظام اسلامی برنامه ریزی و تلاش می کنند.

وی از همه مسولان و مردم خواست با توجه به سفارشات مقام معظم رهبری در خصوص اتحاد بین مردم و مسولان امروز همه باید در کنار هم و در خدمت نظام و انقلاب باشیم و از کشمکش ها بپرهیزیم.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم درهای دنیا را به روی خود ببندیم، گفت: در عرصه قدرت دنیا درحال بلوک‌بندی است و در این میان بسیاری از موضوعات بسته به رفتار های ما بستگی دارد رابطه اقتصاد با سایر کشورها از جمله این موارد است که باید مورد توجه قرارگیرد.

عزیزی با تأکید بر اینکه ایران متعهد‌ترین کشور در بحث برجام بود، ادامه داد: کشور ما هنوز نیز به تعهدات خود در برجام عمل می‌کند و این در حالی است که کشوری که ادعای دموکراسی دارد از این معاهده خارج شد .

عزیزی با بیان اینکه درمقام دفاع از اشتغال منطقه محکم وایستاده ام ،تاکید کرد : امروز کشور وارد جنگ اقتصادی شده و این جنگ بسیار جدی می باشد و همه ما باید در کنار همه محکم و استوار در خدمت انقلاب و رهبری باشیم .

وی با تاکید بر اینکه نباید مردم را به نظام و مسئولین بدبین کرد، عنوان کرد: متاسفانه هر چهار سال یکبار در انتخابات عرصه‌ای باز می‌شود که ما آبروی همدیگر را به تاراج ببریم که این در کشور اسلامی ما عین بی‌تقوایی است .

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فضای مجازی هم می‌تواند نقطه قوت هم نقطه آسیب باشد، خواستار برنامه‌ریزی مسوولان مربوطه در جهت تقویت نقاط قوت و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در فضای مجازی شد.

عزیزی با تاکید بر ضرورت حضور حماسی و پرشور ملت ایران در همایش اربعین حسینی و نیز راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، خاطر نشان کرد: از آنجایی که سیزده آبان نقطه شروع تحریم‌های آمریکاست باید همه مردم به ویژه خانواده ها در کنار فرزندان خود در راهپیمایی سیزدهم آبان امسال  حضور  باشکوه و گسترده داشته باشیم و با نفرت از اقدامات استکبار اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشیم‌ .

وی به موضوع FATF اشاره کرد و گفت :  FATF یک موسسه مالی  است که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال گردید که شورای نگهبان هم این مصوبه مجلس را رد نکرده وفقط ایراداتی را گرفته است  که این به مصلحت کشور می باشد.

در ادامه این جلسه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان زنجان گفت:استان زنجان موقعیت ویژه ای در کشور دارد با ۷ استان کشور همسایه می باشد و از بایت حمل و نقلی در مسیر های حمل و نقلی دو کریدور مهم غرب و شرق  و همین طور شمال به جنوب کشور و بخش عمده ای از ترانزیت کالا از استان ما عبور می کند شهرستان خرم دره ۴ درصد راههای استان را به خود اختصاص داده که یکی از بخش های مهم آن واقع شدن  در آزاد راه قزوین -زنجان است که از اهمیت فوق العاده ای برخودار است .

وی در ادامه به وضعیت راه های شهرستان خرم دره اشاره کرد و گفت:در حال حاضر  ۱۰۰ درصد راههای روستایی شهرستان آسفالته است و به عنوان راههای سبز از لحاظ راه های روستایی شناخته می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان زنجان  به پروژه زیر گذر جماالدین و ورودی کمربندی پروژه اشاره و گفت: این پروژه باید تا به امروز به بهره برداری می رسید و در این میان بخشی قصور پیمانکار بوده که پیشرفت ۵۰ درصدی دارد و بخشی هم مربوط به مشکلات منابع مالی است که امیدواریم در اولین فرصت جلسه کارگاهی برگزار شود و مسائل پروژه مورد برسی همه جانبه اعم از منابع مالی وسایر موارد مرتبط و فعال سازی مجدد پروژه در مهلت مقرر با توجه به زمانبندی جدید تکمیل و به اتمام برسد.

در ادامه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی  استان زنجان نیز گفت:در شهرک صنعتی خرم دره برای امسال مخابرات و فیبر نوری فازهای توسعه با اعتبار ۵/۱ میلیارد ریال را در دست اجرا داریم .

احمدی اجرای دودهنه پل گذر از روی خط انتقال گاز، مکان بابی چاه جدید با احیای ۴۰ لیتر بر ثانیه برای شهرک صنعتی  خرم دره و همچنین سرمایه گذاری برای تولید ژلاتین متقاضی ۲۳ هکتار از اراضی شهرک صنعتی می باشدکه در حال طی مسیر زیست محیطی قرار دارد .

معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان هم در این جلسه گفت: اداره راه و شهرسازی استان از ۶ عنوان پروژه ملی که تفویضی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه است پروژه بهسازی سه راهی سلطانیه – ابهر تاکستان به طول کلی ۱۳۵ کیلومتر که ۸۶ کیلومتر آن در حوزه استحفاضی استان قرار دارد ۵۵ درصد این طول ۴۷ کیلومتر در دست اجرا است و ۳۹ کیلومتر آن هنوز شروع نشده و با توجه به اعتبارات تخصیصی این پروژه که تاکنون ۶۵ میلیارد ریال می باشد با ۷ درصد تخصیصی آن با ۲۰۰ درصد بهره وری توانسته ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی در این پروژه داشته باشد و میدان ورودی خرم دره با حجم عملیاتی خاکی ۵۰۰۰ متر مکعب و طول هم عرض یک کیلومتر درحدود ۶۰ درصد ارزش مالی پروژه صورت وضعیت شده است  که متا سفانه مشکلات معارضین پیشرفت کار کار پروژه را به تاخیر انداخته است.و یکی از پروژه های مورد پیگیری شهرستان راه دسترسی خرم دره به شمال که این موضوع در اداره کل راه و شهرسازی در حال پیگیری می باشد .

نوری آرا شهردار خرم دره هم در ادامه این جلسه با اشاره به پروژه های نیمه کاره  عمرانی در سطح شهر که سالها ست به تاخیر افتاده است ابراز امیدواری کرد اجرای  این پروژه ها که از مطالبات مردمی می باشد عملیات اجرایی آنها شروع شود.

وی درادامه به شروع عملیات اجرایی پل ولیعصر،  بلوار ۳۲ متری و برخی از پل های سطح شهر از جمله تکمیل پل شهید کاظمی و پل جانبازان شرقی و خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این پروژه ها تا ۳ ماه دیگر آماده افتتاح و بهره برداری خواهدشد.

نوری آرا با بیان اینکه در ۲۰ نقطه ازسطح شهر خرم دره پروژه های شهرداری فعال است ،گفت: جدول گذاری در ۱۳ نقطه سطح شهر ،پیاده رو سازی ۴ نقطه شهر احداث پل های فلزی بر روی معابر سطح شهر بیش از ۴۰ مورد ،شروع عملیات پارکهای محله ای در ۴ نقطه شهر، خط کشی و رنگ آمیزی معابرسطح شهر به طول ۴۰ کیلومتر فعال است و دراین مدت بیش از ۱۰۰۰ تن آسفالت نیز در سطح شهر پخش شده است .

وی همچنین به احداث پارک بانوان شهر خرم دره اشاره و اظهارکرد :مقدمات اجرای عملیات این پروژه فراهم شده است و ما امیدواریم در یک ساله آینده به پروژه پارک بانوان بهره برداری می رسد

نوری آرا دلیل اصلی آسفالت نشدن  ۴۶۰ کوچه در شهر خرم دره را گرانی قیمت قیر عنوان کرد و گفت: با قیمت فعلی قیر اعتباری معادل بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان نیاز می باشد که در صورت تحقق منابع مالی عملیات اجرایی آنها انجام خواهد شد.

وی به عدم تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی شهر داری نیز اشاره کرد وخاطر نشان کرد که در حال حاضر بیش از ۹۰ در صد مراجعین صدور پروانه می باشد که شهرداری جوابگوی  مراجعین نیست.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75141

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.