• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 15 April - 2024
28

حاشیه‌های دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا/تا دقیقه ۶۰؛کاشیما ۱ – صفر پرسپولیس +عکس و فیلم

  • کد خبر : 75222
  • 12 آبان 1397 - 9:31
حاشیه‌های دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا/تا دقیقه ۶۰؛کاشیما ۱ – صفر پرسپولیس +عکس و فیلم

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شده است. به گزارش مشرق، دیدار رفت تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه) از ۹:۳۰ به وقت تهران (ساعت ۱۵ به وقت محلی) در ورزشگاه کاشیما ساکر شهر ایباراکی آغاز […]

کاشیما پرسپولیس

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شده است.

به گزارش مشرق، دیدار رفت تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه) از ۹:۳۰ به وقت تهران (ساعت ۱۵ به وقت محلی) در ورزشگاه کاشیما ساکر شهر ایباراکی آغاز شد.

ترکیب کاشیما آنتلرز: کوون سونتائه، شوجی گن، لئو سیلوا، دوی شوما، یوما سوزوکی، شوتو یاماموتو، سرجینیو، کنتو میسائو، نیشی دیاگو، هیروکی آبه و جونگ سئونگ هیون.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور.

فو مینگ از کشور چین قضاوت این دیدار را به عهده دارد.

گزارش این دیدار را در زیر بخوانید:

دقیقه ۴: ارسال سیامک نعمتی از سمت راست پس از عبور از روی سر گادوین منشا به علی علیپور رسید. این بازیکن می‌توانست دروازه کاشیما را باز کند، اما ضربه او از محوطه شش قدم به مدافع کاشیما برخورد کرد و تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۶: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس به شکل غافلگیر کننده از سوی احمد نوراللهی به سمت دروازه کاشیما شلیک شد که سونتائه توپ را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۰: فرار بشار رسن روی ضد حمله با خطای هیروکی آبه همراه بود که داور به دلیل کشیدن پیراهن رسن از سوی این بازیکن، کارت زردی به آبه نشان داد.

دقیقه ۲۱: در حالی که بازی کنترلی از سوی هر دو تیم در دستور کار بود و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد، یکی از تماشاگران با پرچم ایران وارد زمین شد تا حمله کاشیمایی‌ها را خنثی کند.

دقیقه ۲۵: ارسال سیلوا به روی دروازه پرسپولیس، با شوت سنگین سوزوکی همراه بود، اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: سرجینیو پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد و در حالی که مقابل خود فقط بیرانوند را داشت، ضربه‌اش را به سمت دروازه شلیک کرد، اما تکل به موقع شجاع خلیل‌زاده مانع از شوت این بازیکن شد تا خطری دروازه پرسپولیس را تهدید نکند.

دقیقه ۳۵: فشار پرسپولیس روی دروازه کاشیما در حالی که با مانع مدافعان این تیم ژاپنی همراه بود، پشت محوطه جریمه به منشا رسید که این بازیکن اقدام به شوتزنی کرد، اما ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۲: ارسال سرجینیو به محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر سوزوکی می‌توانست برای بیرانوند خطرآفرین شود، اما بی دقتی باعث شد توپ با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون برود.

نیمه دوم
دقیقه ۴۸:
پاسکاری‌های کوتاه بازیکنان کاشیما در زمین پرسپولیس در نهایت با پاس رو به بیرون سرجینیو برای سیلوا همراه شد که شوت این بازیکن از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: سیلوا با یک و دو توانست پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شود و با ضربه‌ای دقیق دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

حاشیه های این دیدار را در ادامه بخوانید:

* لحظاتی قبل مسئولان برگزار کننده بازی اعلام کردند تمامی‌ بلیت‌های دیدار رفت به فروش رسید. تنها تعدادی بلیت در جایگاه VIP باقی مانده که مخصوص به ورزشکاران است.

* باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن در چند ساعت باقی‌مانده به آغاز رویارویی آسیایی با پرسپولیس خطاب به هوادارانش اعلام کرد فروش بلیت در ورزشگاه منتفی است. این باشگاه ژاپنی سپس ۳ فروشگاه همکار خود را جهت خریداری بلیت بازی با پرسپولیس را اعلام کرد.

* در حالی که به نظر می‌رسید فروش بلیت‌های بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس چند روز زودتر پایان یابد اما همچنان تعداد محدودی از آنها برای فروش وجود دارند.

* لباس‌هایی که مسئولان ژاپنی برای بازی فینال در نظر گرفته بودند تقریبا به طور کامل به فروش رفته است. تنها تعدادی لباس سفید بزرگ به قیمت ۲۸۰۰ ین و لباس کوچک به قیمت ۱۸۰۰ ین باقی مانده است که بیرون ورزشگاه عرضه خواهد شد.

* موری‌یاسو سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن مهمان ویژه بازی فینال است. قرار است وی با حضور در جایگاه ویژه بازی را از نزدیک نظاره کند.

آخرین جلسه فنی پرسپولیس قبل از اعزام تیم به ورزشگاه در هتل محل اقامت سرخپوشان برگزار شد.

در این جلسه آخرین نکات فنی از سوی کادرفنی به بازیکنان اعلام شد و پس از آن اعضای تیم راهی ورزشگاه محل برگزار مسابقه شدند.

* هواداران ایرانی مقابل هتل جمع شده بودند و به حمایت از تیم پرداختند.

* همچنین اطراف ورزشگاه هم ترافیک زیادی وجود داشت.

* هواداران ایرانی در جایگاه هفت ورزشگاه حضور یافتند.

* تیم فوتبال کاشیما زودتر از کاروان پرسپولیس وارد ورزشگاه شد.

* قبل از شروع بازی‌ مسئولان برگزار کننده ژاپنی هماهنگی‌های لازم را با هواداران تیم خود برای نحوه تشویق بازیکنان انجام دادند.

ترکیب ۱۱ نفره پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا، علی علیپور

ترکیب ۱۱ نفره کاشیما: کوون سون تائه، گن شوجی، شوتویاماماموتو، دیاگو نیشی، جونگ سئونگ هیون، لئو سیلوا، شما دوی، کنتو میاسو، کوکی آنزای، سوزوکی، سرجینیو

*به دلیل ساعت بازی، بازیکنان تیم پرسپولیس صبحانه و ناهار خود را با هم صرف کردند.

*چند هوادار ایرانی از آمریکا و استرالیا خود را به ژاپن رساندند تا بازی امروز پرسپولیس را تماشا کنند.

*بازیکنان پرسپولیس با هواداران ایرانی حاضر در هتل عکس یادگاری گرفتند.

*بازیکنان پرسپولیس در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در جلسه فنی حضور پیدا کردند.

*پیش بینی می‌شود حدود ۲ هزار ایرانی امروز در ورزشگاه کاشیما ساکر تیم پرسپولیس را تشویق کنند.

*فاصله هتل محل اقامت پرسپولیس در شهر ناریتا با استادیوم محل بازی حدود ۵۰ دقیقه است.

*ترافیک اطراف ورزشگاه کاشیما ساکر به شدت زیاد است و این موضوع باعث سختی عبور و مرور در این منطقه شده است.

*برخی از هواداران دو تیم مقابل در ورودی ورزشگاه با شعار دادن برای تیم رقیب کری خوانی کردند.

* حدود ۱۵ هزار هوادار تا به این لحظه در ورزشگاه حضور یافتند که اکثر آنها هواداران کاشیما هستند.

* خبرنگار AFC پیش‌بینی جالبی از فینال آسیا داشت. او معتقد بود در بازی رفت کاشیما دو بر یک برنده می‌شود اما در دیدار برگشت پرسپولیس در تهران حریف خود را شکست خواهد داد و به مقام قهرمانی می‌رسد.

* چند خبرنگار ژاپنی در مورد تعداد هواداران ایرانی و نحوه حضورشان در ورزشگاه از خبرنگاران ایرانی اطلاعات گرفتند.

* خبرنگاران ژاپنی از خبرنگاران ایرانی در مورد دیدگاهشان نسبت به فوتبال ژاپن سؤال می‌کردند و این مسئله برایشان حائز اهمیت بود.

* نزدیک به صد خبرنگار ژاپنی در ورزشگاه حضور دارند و ۴۰-۵۰ خبرنگار دیگر از کشورهای مختلف حتی اروپا برای پوشش این بازی به ورزشگاه آمدند.

* تعدادی از هواداران ایرانی مقابل سفارت ایران در ژاپن حضور پیدا کردند و با اتوبوس‌هایی که برای آنها در نظر گرفته شده بود به ورزشگاه آمدند.

* دروازه‌بان ژاپن و مربی دروازه‌بانان این تیم زودتر از سایرین برای گرم کردن به زمین آمدند و پس از آن هم بازیکنان کاشیما و پرسپولیس وارد زمین شدند.

*هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پشت دروازه این تیم مستقر شده و پرچم‌هایی از ایران را در دست دارند.

*طرفداران تیم ژاپنی عکس‌هایی از زیکو مدیر فنی باشگاه کاشیما را در ورزشگاه نصب کرده‌اند.

*حدود ۳۰ هزار نفر در ورزشگاه کاشیما ساکر حضور دارند.

*تعدادی از هواداران کاشیما به خاطر بازیکن برزیلی این تیم و همچنین زیکو پرچم برزیل را در دست دارند.

*استادیوم کاشیما ساکر در کنار دریای ژاپن و اقیانوس آرام ساخته شده است و از داخل ورزشگاه اقیانوس آرام قابل رویت است.

* هنگامی که گوینده استادیوم اسامی بازیکنان پرسپولیس و برانکو را اعلام کردند هواداران ایرانی به شدت سرمربی پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند.

*بازیکنان تیم ژاپنی با لباس‌های نارنجی برای گرم کردن وارد زمین شدند و پرسپولیسی‌ها با لباس‌های قرمز وارد زمین شدند. پرسپولیس امروز سفیدپوش است و بازیکنان کاشیما انتلرز قرمز می‌پوشند.

*هنگام گرم کردن بازیکنان پرسپولیس برانکو و اعضای کادر فنی این تیم در کنار زمین حضور داشتند.

*زیکو اسطوره برزیلی وقتی وارد ورزشگاه شد به شدت مورد تشویق قرار گرفت و او هم به سبک ژاپنی‌ها به تماشاگران ادای احترام کرد.

*هواداران کاشیما آنتلرز پرچم‌هایی را با خود به ورزشگاه آورده‌اند که جام قهرمانی آسیا روی این پرچم‌ها نقش بسته است.

* پیش از شروع بازی قسمت‌هایی از نحوه صعود دو تیم به این مرحله به نمایش در آمد.

*بازیکنان پرسپولیس و کاشیما در تونل ورزشگاه با هم رو به رو شده و خوش و بش کردند.

* هنگامی که عکاسان حاضر در استادیوم از زیکو خواستند مقابل آنها قرار بگیرد تا عکس او را بگیرند اسطوره برزیلی این دعوت را نپذیرفت و تنها به سمت هواداران ژاپنی ادای احترام کرد.

*حمیدرضا گرشاسبی، ابولفضل روفنی و حاجی‌بیگی اعضای هیات مدیره پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور دارند.

*با وجود اینکه حدود ۱۵۰۰ طرفدار پرسپولیس در ورزشگاه هستند اما آنها به سبک ایسلندی تیم خود را تشویق می‌کنند.

* قبل از آغاز بازی حمیدرضا گرشاسبی قالیچه‌ای را به مدیرعامل باشگاه کاشیما اهدا کرد.مدیرعامل باشگاه ژاپنی هم به خطر این هدیه از گرشاسبی تشکر کرد. مدیران دو باشگاه هم ابراز امیدواری کردند بازی خوبی انجام شود ضمن آنکه گرشاسبی اعلام کرد میزبانی خوبی از باشگاه کاشیما در تهران صورت خواهد گرفت.

*در برخی از صحنه‌ها برانکو به داور بازی معترض شد و اعتراض خود را به داور چهارم که چینی است منتقل کرد.

* شرایط آب و هوایی نسبت به چند ساعت قبل تغییر کرده و هوا کمی خنک تر شده است.

* باشگاه پرسپولیس اقلام فرهنگی مثل بوق و پرچم را در اختیار طرفداران این تیم قرار داده است.

*در اواسط نیمه اول یک جیمی‌جامپ ایرانی با پرچم ایران به میانه زمین پرید که ماموران او را دستگیر کردند. در این بین مسئولان تیم پرسپولیس هم پیگیر بودند که برخورد بدی با وی صورت نگیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.