• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

افتتاح بلوک زایمان بیمارستان ۵۵۴ منطقه‌ای زنجان

  • کد خبر : 75259
  • 15 آذر 1397 - 9:15

بلوک زایمان بیمارستان ۵۵۴ منطقه‌ای زنجان افتتاح شد.   به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، رئیس بیمارستان ۵۵۴ منطقه‌ای زنجان، صبح امروز در حاشیه افتتاح بلوک زایمان این بیمارستان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کلنگ‌زنی، ساخت و تجهیز و بهره‌برداری بلوک زایمان بیمارستان ۵۵۴ منطقه‌ای زنجان از دو سال قبل آغاز شد و بیش از ۱۴ […]

بلوک زایمان بیمارستان ۵۵۴ منطقه‌ای زنجان افتتاح شد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، رئیس بیمارستان ۵۵۴ منطقه‌ای زنجان، صبح امروز در حاشیه افتتاح بلوک زایمان این بیمارستان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کلنگ‌زنی، ساخت و تجهیز و بهره‌برداری بلوک زایمان بیمارستان ۵۵۴ منطقه‌ای زنجان از دو سال قبل آغاز شد و بیش از ۱۴ میلیارد ریال هزینه ساخت و تجهیز این بخش است.

 

شهباز زارعی ادامه داد: بلوک زایمان این بیمارستان به تجهیزات نوین از قبیل زایمان در آب، زایمان فیزیولوژیک، جکوزی و … مجهز بوده و این دستگاه‌ها مطابق با استانداردهای اعلامی معاونت بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان است.

 

وی افزود: سایر بخش‌های این بیمارستان نیز به صورت شبانه‌روزی فعال هستند و خوشبختانه همه بیمه‌های سطح کشور با این بیمارستان قرارداد دارند و خدمات ارائه شده این بیمارستان در سطح بیمارستان‌های بخش خصوصی و با تعرفه‌های دولتی است.

 

زارعی تصریح کرد: ایجاد بلوک زایمان، بحثی کشوری بوده و در راستای ترویج زایمان طبیعی است و وزارت بهداشت این مهم را از همه بیمارستان‌هایی که امکان ایجاد چنین بخش‌هایی را دارد، درخواست کرده است.

 

وی یادآور شد: بلوک زایمان برای همه اقشار خدمات ارائه می‌کند و ظرفیت بلوک ۴ تخت زایمان است و در کنار بخش زنان، بخش نوزادان نیز فعال است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=75259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.