• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

مدیران نباید علیه یکدیگر و دیگران مصاحبه کنند

  • کد خبر : 75258
  • 15 آذر 1397 - 9:15

نماینده عالی دولت در استان زنجان تاکید کرد: مدیران نباید علیه یکدیگر و دیگران مصاحبه کنند.   به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه جلسات شورای آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین جلسات استانی محسوب می‌شود، اظهار […]

نماینده عالی دولت در استان زنجان تاکید کرد: مدیران نباید علیه یکدیگر و دیگران مصاحبه کنند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه جلسات شورای آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین جلسات استانی محسوب می‌شود، اظهار کرد: باید طرحی را در استان آغاز کنیم که در یک منطقه به صورت متمرکز و عملیاتی چند اقدام بزرگ و شاخص مهم همچون رتبه کنکور را ارتقا دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه باید راه و روش مطالعه صحیح به دانش‌آموزان آموزش داده شود، افزود: در جلسات شورای آموزش و پرورش استان باید از همه ظرفیت صاحب‌نظران و خیرین مدرسه‌ساز استفاده حداکثری صورت گیرد.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه باید چند اقدام مهم در استان صورت گیرد، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهمی که باید مورد توجه همه مدیران استان باشد، حفظ فضای مدیریتی و یکپارچگی آن است؛ هیچ مدیری حق مصاحبه علیه مدیر دیگر و یا مسئول و کارگزار دیگری را ندارد.

 

وی با تاکید بر اینکه بی‌احترامی به افراد در رسانه‌ها مورد پذیرش نخواهد بود، افزود: باید در پشت و روی صحنه یکی باشیم و برای مردم کار کنیم و هدفی جز آن نداشته باشیم.

 

حقیقی، اظهار کرد: استان زنجان را شخصا برای خدمت انتخاب کرده‌ام و آماده‌ام برای خدمت به مردم این استان کار کنم، فقط به مردم بدهی دارم و همه مدیران استان باید برای مردم کار کنند و انضباط کلامی و کاری داشته باشند.

 

استاندار زنجان با تاکید بر حفظ آرامش جامعه، یادآور شد: پیش از ارائه موضوعات باید بررسی دقیقی روی آن انجام شود و باید با تکیه بر همه ظرفیت‌های مهم استان، اقدامات شاخص در راستای توسعه زنجان انجام شود.

 

وی با بیان اینکه زنجانی‌ها نخبگان موفقی در سطح بین‌المللی دارند، تاکید کرد: در حوزه فناوری اطلاعات، زنجانی‌ها از سرآمدان و نخبگان مهم در سطح کشور و دنیا هستند، لذا باید ساخت شهرک تخصصی آی‌تی در زنجان را عملیاتی کنیم.

 

حقیقی با بیان اینکه ظرفیت دانشگاه‌های زنجان بسیار بالا است، افزود: زنجان تنها دانشگاهی دارد که از مقطع دیپلم تا دکترا دانشجوی ریاضی و فیزیک پذیرش می‌کند و در حوزه آی‌تی بسیار مستعد است، این ظرفیت‌ها گویای استعدادهای زنجان بوده و باید در شاخص‌های آموزش و پرورش نیز خود را به خوبی نشان دهد.

 

استاندار زنجان، خواستار حضور مستمر و مناسب اعضای شورای آموزش و پرورش در جلسات شد و گفت: این شورا یکی از شوراهای مهم استانی بوده و باید مبتنی بر واقعیت‌های موجود در جامعه برای افزایش شاخص‌های حوزه آموزش، راهکارها و اقدامات عملیاتی ارائه کند.

 

وی، خروج از تکیه صِرف به تئوری و نظریه و ورود عملیاتی به مسائل را خواستار شد و گفت: هرچند استفاده بهینه از اطلاعات تئوری و نظری ضروری است اما باید در عمل اقدامات ملموس توسعه‌ای را محقق کنیم.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=75258

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.