• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

شهرداری‌ها از ساخت و ساز غیرمجاز در استان زنجان جلوگیری کنند

  • کد خبر : 75283
  • 16 آذر 1397 - 13:32
شهرداری‌ها از ساخت و ساز غیرمجاز در استان زنجان جلوگیری کنند

استاندار زنجان با تاکید برجلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: شهرداری‌ها از ساخت و ساز غیرمجاز در استان زنجان جلوگیری کنند. به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در نشست تخصصی شهرداران حقیقی با اشاره به اینکه اعتبارات ارزش افزوده فرصتی برای شهرداران شهرهای کوچک است اظهار کرد: شهرداران شهرهای کوچک باید از این […]

شهرداری‌ها از ساخت و ساز غیرمجاز در استان زنجان جلوگیری کنند

استاندار زنجان با تاکید برجلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: شهرداری‌ها از ساخت و ساز غیرمجاز در استان زنجان جلوگیری کنند.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در نشست تخصصی شهرداران حقیقی با اشاره به اینکه اعتبارات ارزش افزوده فرصتی برای شهرداران شهرهای کوچک است اظهار کرد: شهرداران شهرهای کوچک باید از این فرصت‌های ایجاد شده برای توسعه شهرها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه استان زنجان مرکز ثقل بخشی مهمی از کشور است افزود: اگر یک دایره ترسیم شود و مرکز آن را زنجان در نظر بگیریم ۵۰ درصد امکانات کشور در شعاع ۵۰۰ کیلومتری شهر زنجان است.

استاندار زنجان ابراز کرد: استراتژیک ۵۰ درصد صادرات و واردات کشور در ۲۵۰ کیلومتری زنجان قرار دارد که اگر به این بخش‌ها توجه شود به توسعه کشور موثر است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان به شهر غواصان دریادل خط شکن معروف است افزود: استان زنجان مردمان شجاع ومحجوبی دارد.

حقیقی با اشاره به اجرای ستاد بازآفرینی در استان زنجان خاطر نشان کرد: به جد این موضوع در استان زنجان دنبال می‌شود و در این خصوص کار مطالعاتی نیز انجام شده است.

وی به جایگاه شوراها اشاره و بیان کرد: شورای شهر و روستا از اصول قانون اساسی بوده و جایگاه شورای شهر و شورای روستا اهمیت دارد و باید این جایگاهها جایگاه مناسبی باشد.

استاندار زنجان عنوان کرد: از هفته آینده به صورت یک هفته در میان با مدیران کل در شهرستانها حضور خواهیم داشت و موضوعات و مشکلات شهرها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی ابراز کرد: جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی نیز در سطح شهرستانها برگزار خواهد شد همچنان که جلسه رفع موانع تولید که در استانداری برگزار می‌شد الان در محل خود واحد‌های تولیدی مشکل‌دار برگزار می‌شود.

حقیقی با تاکید بر استفاده از سرمایه‌گذاران خرد در واگذاری پروژه‌های شهری بیان کرد: شهرداران تنها به دنبال سرمایه‌گذار خارجی و سرمایه‌گذاران بزرگ نباشند سرمایه‌گذارن خرد زیادی وجود دارد که تمایل زیادی برای سرمایه‌گذاری در حوزه شهری هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرداران باید زمینه حضور سرمایه‌گذاران را فراهم کنند افزود: این شهرداران هستند که باید چراغ سبز را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کنند.

استاندار زنجان با اشاره به موضوع پسماند شهری که در جلسه نیز مطرح شد افزود: باید راهکاری ارائه شود که تفکیک پسماند از مبدا در توسط شهروندان انجام شود.

وی بیان کرد: ما از شوراها انتظار داریم هم نظارت کنند و هم اگر در این رابطه راهکاری دارند ارائه دهند.

حقیقی بحث تخلفات در ساخت و سازها را موضوع مهمی عنوان کرد و از شهرداران خواست جلوگیری از این امر را در دستور کار خود قرار دهند افزود: شهرداران محترم زیاد به دنبال ماده ۱۰۰ نباشند و از تخلفات پیشگیری کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.