• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

اعلام اسامی تعدادی از محکومان اقتصادی+ جزئیات

  • کد خبر : 75314
  • 18 آذر 1397 - 12:47
اعلام اسامی تعدادی از محکومان اقتصادی+ جزئیات

سخنگوی قوه قضاییه با اعلام اسامی تعدادی از محکومان اقتصادی گفت: ما در این فاصله زمانی که داشتیم تعدادی از کسانی که فساد مالی داشتند و احکامشان قطعی شده را اعلام میکنم. به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در صدو‌سی‌وچهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با اعلام اسامی تعدادی از محکومان […]


سخنگوی قوه قضاییه با اعلام اسامی تعدادی از محکومان اقتصادی گفت: ما در این فاصله زمانی که داشتیم تعدادی از کسانی که فساد مالی داشتند و احکامشان قطعی شده را اعلام میکنم.

اعلام اسامی تعدادی از محکومان اقتصادی+ جزئیات

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در صدو‌سی‌وچهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با اعلام اسامی تعدادی از محکومان اقتصادی گفت: ما در این فاصله زمانی که داشتیم تعدادی از کسانی که فساد مالی داشتند و احکامشان قطعی شده را اعلام میکنم.

 وی افزود:  بعضی از این ها قانونا باید مطرح شود و برخی هم الزام داریم، در شیراز مواردی که قطعی شده غیر از موارد قبلی منوچهر پور فر اتهام اخلال در نظام به ده سال حبس و جزای نقدی ۳۱۸ میلیارد تومان، اسماعیل نصراللهی اتهام اخلال در نظام به ده سال حبس و ۳۱۸ میلیارد تومان نقدی،حسن مزارعی اخلال در نظام اقتصادی به سه سال حبس و ۳۰۰ میلیون تومان جزای نقدی، مهدی رضایی سه سال حبس و ۴.۶ میلیارد ریال جزای نقدی و نصار حبیبی نصب یک سال حبس و ۱.۷ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

وی افزود: همچنین عسگر براتی ۵ سال حبس و ۳۶۰ میلیون تومان جزای نقدی، امیر سروستانی ۲۰ سال حبس و ۳.۵ میلیارد ریال جزای نقدی، محمد ساقب پور اخلال در نظام ۸ سال حبس و مبلغ ۳۹۰ میلیارد تومان، حسین منصوری اخلال در نظام ۸ سال حبس و مبلغ ۳۹۰ میلیون تومان، محمود پورمند ۸ سال حبس و ۳۹۰ میلیون تومان،  میا محمد آخوندزاده اخلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و اخراج از کشور و جزای نقدی، محسن رنجبر اتهامش ارتشا بوده محکوم به ۷ سال و ۶ ماه حبس و جزای نقدی ۲۲۰ میلیون تومان محکوم شده اند.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: در شیراز حکم بدوی در خصوص رییس شورا و اعضای شورای شهر و نوزده پیمانکار و‌ شهردار مرودشت هم صادر کرده است چون قطعی نشده از بیان اسامی معذورم اما تا ۱۵ سال حبس هم برای برخی صادر شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.