• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

وجود ۷۲ فقره موقوفه در شهرستان خرمدره

  • کد خبر : 75355
  • 21 آذر 1397 - 20:29
وجود ۷۲ فقره موقوفه در شهرستان خرمدره

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌دره با اشاره به وجود ۷۲ فقره موقوفات در این شهرستان گفت: از این تعداد ۵۴ فقره موقوفه انتفاعی و ۱۸ فقره منفعتی است. به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو در جمع خبرنگاران توسعه و حفظ حقوق موقوفات را یکی از اولویت های این نهاد عنوان […]


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌دره با اشاره به وجود ۷۲ فقره موقوفات در این شهرستان گفت: از این تعداد ۵۴ فقره موقوفه انتفاعی و ۱۸ فقره منفعتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو در جمع خبرنگاران توسعه و حفظ حقوق موقوفات را یکی از اولویت های این نهاد عنوان کرد و گفت: تاکنون اقدامات قابل توجهی در راستای احیای موقوفات و همچنین اخذ حقوق آنها صورت گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌دره با یادآوری اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ سند تک‌برگی موقوفات به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رفع تصرف شده است، تصریخ کرد: این موقوفات مربوط به مزرعه دستاران بوده است.

حجت الاسلام خدابنده لو حفظ حقوق موقوفات را یکی از اقدامات ارزشمند در حوزه موقوفات خواند و افزود: اخیرا در روستای رحمت‌آباد نیز سه سند به متراژ ۹۷۳ هکتار با ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان احراز مالکیت شد که شامل موقوفه محبوبه خانم، شاه بگیم خانم، میرزا ابوالفتوح است.

وی همچنین با یادآوری اینکه ۱۲ شعیر از ۹۶ شعیر روستای رحمت‌آباد موقوفه است، تصریح کرد: ۲ هزار و ۸۴۸ مورد از رقبات این روستا سنددار شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌دره با اشاره به وجود ۷۲ فقره موقوفات در این شهرستان گفت: از این تعداد ۵۴ فقره موقوفه انتفاعی و ۱۸ فقره  منفعتی است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.