• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

شهروندان دید منطقی نسبت به مشکلات شهر داشته باشند

  • کد خبر : 75415
  • 24 آذر 1397 - 8:17
شهروندان دید منطقی نسبت به مشکلات شهر داشته باشند

شهردار خرم‌دره گفت: شهروندان باید دید منطقی نسبت به مشکلات شهر داشته باشند. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، امیرهوشنگ نوری‌آرا در دیدار با معتمدین شهر خرم‌دره با اشاره به اینکه با تعامل سازنده و مشارکت مردم، شهرداری می‌تواند گام‌های مثبتی برای شهر بردارد، ادامه داد: برگزاری چنین نشست‌هایی برای رسیدن به هدف اصلی همه ما […]


شهردار خرم‌دره گفت: شهروندان باید دید منطقی نسبت به مشکلات شهر داشته باشند.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، امیرهوشنگ نوری‌آرا در دیدار با معتمدین شهر خرم‌دره با اشاره به اینکه با تعامل سازنده و مشارکت مردم، شهرداری می‌تواند گام‌های مثبتی برای شهر بردارد، ادامه داد: برگزاری چنین نشست‌هایی برای رسیدن به هدف اصلی همه ما که رشد و ارتقای خرم‌دره است، می‌تواند موثر باشد.

وی با بیان اینکه مردم خرم‌دره لایق بهترین خدمات هستند، ادامه داد: وظیفه شهرداری در این راستا تلاش شبانه‌روزی جهت احقاق حقوق شهروندان است.

این مسئول با تاکید بر اینکه ما جلب رضایت شهروندان سرلوحه کار ما است، ادامه داد: این مهم اتفاق نمی‌افتد مگر با وجود ارتباط دو طرفه و مشارکت همه جانبه‌ای که با اعتماد و حمایت مردم از شهرداری صورت خواهد گرفت.

نوری‌آرا با تاکید بر اینکه قبول داریم مشکلاتی در شهر وجود دارد، افزود: از مردم و معتمدین شهر انتطار داریم به شهرداری اعتماد کنند و خود نیز پای کار بوده و شاهد باشند که در ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

وی با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه شورای پنجم از شهرداری در جهت پیشبرد اهداف شهری، گفت: شورای اسلامی شهر خرم‌دره مجموعه ارزشمندی است و شبانه‌روزی در حال پیگیری رفع موانع و مشکلات توسعه شهری هستند که امیدواریم سال آینده شاهد تاثیرگذاری ماندگار تلاش‌های آنان باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در همه روزهای هفته، درب اتاق شهردار به روی ارباب رجوعان باز است و پاسخ‌گوی مشکلات و مطالبات مراجعه‌کنندگان هستیم.

شهردار خرم‌دره با بیان اینکه شهروندان باید با دیدی منطقی و توقعی مناسب با وضعیت کنونی شهرداری، با بیان نظرات و پیشنهادات خود، مجموعه را برای خدمت به ولی‌نعمتان خود، یاری کنند، گفت: امید می‌رود با مشارکت شهروندان و ارائه پیشنهادات از سوی آنان، زمینه آبادانی شهر بیش از پیش فراهم شود و ما نیز تمام تلاش خود را در جهت رفع کمبودها به کار خواهیم بست.

در ادامه جلسه نیز عضو شورای اسلامی شهر خرم‌دره تاکید کرد: شهر را شهروند می‌سازد، لذا از همه شهروندان انتظار داریم ما را در انجام این رسالت همراهی کنند.

در ادامه جلسه نیز رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره از برگزاری هفتگی جلسات اعضای شورا و شهردار با شهروندان در مساجد خبر داد و افزود: در نظر داریم طبق قولی که به شهروندان داده شد، به منظور رفع مشکلات و معضلات شهر جلسات هم‌اندیشی برگزار شود.

علیرضا امینی با بیان اینکه از این پس معتمدین پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان خواهند بود، ادامه داد: با کمک شهروندان برای ارتقا و آبادانی هرچه بیشتر و افزایش رفاه شهروندان تصمیم‌گیری خواهد شد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=75415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.