• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

بیمارستان جدید خرم‌دره، نیاز مبرم مردم این شهرستان

  • کد خبر : 75447
  • 04 دی 1397 - 17:01
بیمارستان جدید خرم‌دره، نیاز مبرم مردم این شهرستان

فرماندار خرم‌دره گفت: احداث بیمارستان جدید در خرم‌دره از نیازهای اساسی مردم این شهرستان است. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه خرم‌دره دومین شهر مهاجرپذیر استان است، عنوان کرد: مهاجرپذیری برای هر شهر می‌توان معضلات و آسیب‌هایی به‌ویژه در حوزه اجتماعی در پی داشته […]


فرماندار خرم‌دره گفت: احداث بیمارستان جدید در خرم‌دره از نیازهای اساسی مردم این شهرستان است.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه خرم‌دره دومین شهر مهاجرپذیر استان است، عنوان کرد: مهاجرپذیری برای هر شهر می‌توان معضلات و آسیب‌هایی به‌ویژه در حوزه اجتماعی در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه حاشیه‌نشینی مهم‌ترین پیامد مهاجرپذیری است، ادامه داد: مهاجرین خرم‌دره اغلب از قشر ضعیف جامعه هستند که ممکن است همین امر برای نهادهایی مانند کمیته امداد و بهزیستی مشکل به وجود آورد.

این‌مسئول با بیان اینکه خرم‌دره‌ای‌ها ۷ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند، یادآور شد: خرم‌دره دیار خیرین است تا جایی که زمین اکثر ساختمان‌های فرهنگی آموزشی دستگاه‌های اجرایی و درمانی توسط مردم اهدا شده است و اگر بیمارستان جدید نیز کلنگ‌زنی شود قطعا مردم برای ساخت آن سنگ‌تمام خواهند گذاشت.

محمدی با اشاره به اینکه شرکت صنعتی مینو بزرگ‌ترین شرکت صنعتی استان است که در شهرستان خرم‌دره واقع شده است، افزود: در طی سه سال گذشته خوشبختانه واحد تولیدی تعطیل شده در شهرستان نداشتیم و سال گذشته دو واحد که عملا از مدار خارج شده بودند دوباره به چرخه تولید بازگشتند که با این کار ۲۲۰ نفر مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به اینکه خرم‌دره با مشکلات فراوانی در حوزه بهداشت و درمان به ویژه بیمارستان دست و پنجه نرم می‌کند، افزود: با توجه به اینکه مردم در بحث درمان نزدیک‌ترین واحد درمانی را برای مراجعه هدف‌گذاری می‌کنند بیمارستان بوعلی‌سینا خرم‌دره پذیرای بیمارانی از سلطانیه، هیدج، صائین‌قلعه و روستاهای اطراف نیز هست که همین امر موجب بروز مشکلاتی شده است.

محمدی با اشاره به اینکه بیمارستان بوعلی‌سینای خرم‌دره در سال  ۵۷ برای کارگران شرکت مینو احداث شد، ادامه‌ داد: وضعیت فعلی بیمارستان خرم‌دره مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه وزیر بهداست اواخر سال ۹۵ از این بیمارستان بازدید کرده و طی بازدید صورت گرفته، بحث توسعه از سوی وزیر مطرح شد، ادامه داد: بیمارستان جایی برای توسعه ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه مجموعه بین‌راهی غزال یکی از ظرفیت‌های گردشگری خرم‌دره است، یادآور شد: در حال حاضر اکثر مراجعین از این مجموعه گله‌مند هستند که باید اهتمام جدی برای حل مشکلات آن وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خرم‌دره در حوزه معدنی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ادامه داد: خرم‌دره در تولید سنگ گرانیت در سطح کشور جزو مطرح‌ترین‌های این حوزه است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75447

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.