• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

اختلاف نظر، عقیده و سلیقه در هر کشوری وجود دارد

  • کد خبر : 75535
  • 24 دی 1397 - 15:35
اختلاف نظر، عقیده و سلیقه در هر کشوری وجود دارد

امام جمعه خرم‌دره گفت: در تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم کوتاهی شده است. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی شامگاه دیروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان خرم‌دره با تاکید بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب برای نسل‌های جدید، اظهار کرد: بیان دستاوردهای انقلاب یک وظیفه همگانی است که اهتمام […]


امام جمعه خرم‌دره گفت: در تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم کوتاهی شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی شامگاه دیروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان خرم‌دره با تاکید بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب برای نسل‌های جدید، اظهار کرد: بیان دستاوردهای انقلاب یک وظیفه همگانی است که اهتمام به آن موجب امیدواری مردم به‌ویژه نسل جدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی با عمر کم ۴۰ ساله بسیار معجزه‌آسا است، ادامه داد: درست است که کمبودهایی در کشور وجود دارد اما دستاوردهای بسیار بزرگ انقلاب در عرصه‌های گوناگون نباید تحت‌الشعاع این کمبودها قرار گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه برنامه‌هایی که در طول سال و ایام‌الله دهه‌فجر اجرا می‌شود باید در راستای امید دادن به مردم باشد، ادامه داد: بنا به تاکید مقام معظم رهبری، دشمنان با اجرای این برنامه‌ها باید این برداشت را داشته باشند که مردم و مسئولان واحد هستند.

حسینی با تاکید بر اینکه اختلاف نظر، عقیده و سلیقه در هر کشوری وجود دارد، ادامه داد: نباید اجازه داد این اختلاف به بهانه‌ای برای تفرقه‌اندازی و رخنه دشمن در کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به روز بیستم بهمن‌ماه که مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است، یادآور شد: در مراسم جشن در ایام‌الله دهه‌فجر باید همه شئونات مربوط به ایام فاطمیه رعایت شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یکی از برکاتی است که خداوند به مردم کشور ما ارزانی داشته است، ادامه‌ داد: خوشبختانه در کشوری زندگی می‌کنیم که کرامت انسانی زیر سئوال نمی‌رود و مسلمانان با اقلیت‌های دینی مختلف مانند برادر و خواهر در کنار هم زندگی می‌کنند.

وی، امنیت غذایی ایران در جهان را مثال‌زدنی عنوان کرد و افزود: کشور می‌تواند غذای ۳۰۰ روز خود را در داخل تهیه کند.

حسینی با اشاره به اینکه هزاران هزار فتنه از سر این کشور گذشته است، یادآور شد: دشمنان برای لحظه به لحظه کشور ما برنامه دارند اما در سایه عنایت خداوند متعال، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و اتحاد مردم و مسئولان، این توطئه‌ها همیشه رنگ باخته است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75535

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.