• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

فرهنگ‌سرای خرم‌دره، نیاز به تعمیر دارد

  • کد خبر : 75530
  • 24 دی 1397 - 15:34
فرهنگ‌سرای خرم‌دره، نیاز به تعمیر دارد

فرماندار خرم‌دره گفت: تنها فرهنگ‌سرای این شهرستان، نیاز به تعمیرات اساسی است. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خرم‌دره با تاکید بر اینکه امسال برنامه‌ها باید به صورت متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، ادامه داد: ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت […]


فرماندار خرم‌دره گفت: تنها فرهنگ‌سرای این شهرستان، نیاز به تعمیرات اساسی است.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خرم‌دره با تاکید بر اینکه امسال برنامه‌ها باید به صورت متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، ادامه داد: ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا بسیاری از دشمنان قسم خورده انقلاب تلاش می‌کنند که انقلاب ۴۰ سالگی خود را نبیند.

وی با اشاره به اینکه عصر حاضر، عصر جنگ با توپ و تفنگ نیست، ادامه داد: در حال حاضر تلفن‌های همراه هوشمندی که در دست فرزندان ما قرار دارد به مثابه یک اسلحه عمل می‌کند، زیرا با یک دکمه شاهد فورانی از اطلاعات هستیم که اغلب نادرست بوده و به دنبال القای یاس و ناامیدی در کشور هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مگر می‌شود خون‌ جوانان کشور را زیر پا گذاشته و جان‌فشانی آن‌ها را فراموش کرد، ادامه داد: بهای پایداری انقلاب در کشور ۳۰۰ هزار شهید گلگون‌کفنی هستند که با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کرده‌اند و اگر کوتاهی در ادامه راه آنها وجود داشته باشد قطعا شهدا ما را نخواهند بخشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در کشورمان هدفی جز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نداشت، ادامه‌ داد: دشمنان که تاب دیدن دست‌یابی کشور به این اهداف را نداشتند در اوایل انقلاب ترورهای گسترده را در دستور کار خود قرار دادند و بعد از ناکامی در این عرصه جنگ هشت  ساله را بر ما تحمیل کردند.

محمدی با اشاره به یاوه‌گویی‌های چند روز اخیر وزیر امور خارجه آمریکا، ادامه داد: علی‌رغم اینکه وزیر امور خارجه آمریکا ادعا می‌کرد که طی چند روز آینده اخبار ناخوشایند از داخل ایران به گوش مردم خواهد رسید اما خوشبختانه طی روزهای اخیر شاهد خبرهای خوش از جمله تثبیت قیمت ارز هستیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه به برکت انقلاب ۶۰ درصد برنج کشور توسط کشاورزان داخلی تولید می‌شود، ادامه داد: در سایه انقلاب اسلامی کشاورزان ما موفق به خودکفایی در تولید گندم شده و گام در حوزه صادرات گذاشته‌اند‌.

وی با تاکید بر اینکه ۱۲۶۰  نفر متفکر جمع شده‌اند تا همه روزنه‌هایی که کشور می‌تواند فعالیت در حوزه اقتصادی داشته باشد را ببندند، یادآور شد: کشور ما به تحریم‌ها عادت کرده است، زیرا از اول انقلاب کشور با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند و آمریکا چیز جدیدی برای تحریم ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی نصیب کشور شده است، یادآور شد: مقصر اصلی بیان نشدن این دستاوردها اغلب خودمان هستیم که در کنار نیمه خالی لیوان به نیمه پر آن کم‌توجه بوده‌ایم.

محمدی با اشاره به سفر استاندار زنجان به شهرستان خرم‌دره و حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: طی این جلسه موافقت احداث واحد دوم بیمارستانی در خرم‌دره اخذ شد.

این مسئول از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیرات اساسی در فرهنگسرای خرم‌دره خبر داد و افزود: سالیان طولانی بود که تعمیرات اساسی در تنها فرهنگ‌سرای شهرستان صورت نگرفته بود که امیدواریم با تخصیص اعتبار فوق، شاهد سر و سامان گرفتن سالن فرهنگسرا در شهرستان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.