• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
10

صنایع مزاحم؛ دغدغه چند ساله مردم خرم‌دره

  • کد خبر : 75633
  • 03 بهمن 1397 - 22:06
صنایع مزاحم؛ دغدغه چند ساله مردم خرم‌دره

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: بخشی از مراجعات به فرمانداری مربوط به صنایع مزاحم داخل شهرها است، لذا شهرداری باید اهتمام لازم را در زمینه انتقال این صنایع به خارج از شهر داشته باشد. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، شاپوررضا کاظمی ظهر امروز در جلسه بررسی و نظارت بر تسهیلات تکلیفی و منابع بانکی شهرستان […]


معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: بخشی از مراجعات به فرمانداری مربوط به صنایع مزاحم داخل شهرها است، لذا شهرداری باید اهتمام لازم را در زمینه انتقال این صنایع به خارج از شهر داشته باشد.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، شاپوررضا کاظمی ظهر امروز در جلسه بررسی و نظارت بر تسهیلات تکلیفی و منابع بانکی شهرستان خرم‌دره با تأکید بر ضرورت توجه جدی به دقیق بودن آمار سامانه کارا در شهرستان، یادآور شد: دقیق بودن این آمار سبب می‌شود در راستی‌آزمایی به مشکل بر نخوریم.

وی با اشاره به اینکه بر سردر اشتغال‌هایی که با سامانه کارا ایجاد شده است، تابلو نصب خواهد شد، عنوان کرد: بسیاری از مسائل مربوط به اشتغال برای مردم مشهود نیست، لذا نصب تابلو بر سردر اشتغال‌هایی که از طریق سامانه کارا به ویژه در روستاها ایجاد شده است، گامی در راستای نمایش اقدامات دولت در حوزه اشتغال است.

کاظمی با اشاره به بازگشت چند کارخانه ورشکسته به چرخه تولید در شهرستان خرم‌دره، ادامه داد: دستاوردهای دولت در حوزه اشتغال باید به مردم بیان شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب در شهرستان همزمان با ایام مبارک پیروزی انقلاب، یادآور شد: گاهی اوقات اطلاع‌رسانی ضعیف مسئولان داخلی از عملکرد و دستاوردها سبب شده است دشمنان از آب گل آلود ماهی گرفته و دستاوردهای نظام را زیر سئوال ببرند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن همواره به‌دنبال سیاه‌نمایی در جامعه با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف از جمله رسانه است، یادآور شد: باید مقابل سیاه‌نمایی‌های دشمنان با ارائه عملکرد درست و دقیق ایستاد.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به رونق شهرک صنعتی این شهرستان بعد از گذشت سال‌‌ها، یادآور شد: با رفع مشکلات اساسی از جمله مشکل برق و اسناد شهرک صنعتی سرمایه‌گذاران خوب بومی و غیربومی در حال سرمایه‌گذاری هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین استخدام‌ها در کشور در سال ۶۸ و بعد از اتمام جنگ تحمیلی صورت گرفته است، ادامه داد: افرادی که در سال ۶۸ استخدام شده‌اند بعد از ۳۰ سال در سال ۹۸ بازنشسته خواهند شد، لذا سیل بازنشستگان در طی سال ۹۸ در راه هستند که این امر فرصتی برای ورود جوانان و نیروی انسانی تازه به بازار کار است.

این مسئول با بیان اینکه طبق زمان‌بندی از طرح‌هایی که از طریق سامانه کارا تسهیلات دریافت کرده‌اند بازدید به عمل می‌آید، تصریح کرد: بازدیدهای مستمر جلوی هرگونه سوء استفاده از وام گیرندگان از این طرح‌ها را می‌گیرد.

کاظمی یادآور شد: طرح کارا جزو بهترین طرح‌هایی است که در حوزه ایجاد اشتغال پایدار در طی چند سال اخیر صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود برخی از صنایع مزاحم در داخل شهرستان، ادامه داد: روزانه بخشی از مراجعات به فرمانداری در زمینه این صنایع است، لذا شهرداری باید اهتمام لازم را در زمینه انتقال این صنایع به خارج از شهر داشته باشد.

کاظمی با تاکید بر اینکه هر مسئول باید وظایف ذاتی خود را انجام دهد، خاطرنشان کرد: نباید مسئولیت را به گردن یکدیگر انداخت.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=75633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.