• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

۴۱ طرح و پروژه مختلف به مناسبت دهه فجر در شهرستان خرم دره افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر : 75684
  • 10 بهمن 1397 - 15:30
۴۱ طرح و پروژه مختلف به مناسبت دهه فجر در شهرستان خرم دره افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم دره ،حجت محمدی فرماندار خرم دره در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر گفت : برای اجرای پروژه ها و طرح های افتتاحی و کلنگ زنی ایام الله دهه فجر در شهرستان بیش از ۱۲۵میلیارد تومان هزینه شده است . وی درادامه ضمن تبریک آغاز […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم دره ،حجت محمدی فرماندار خرم دره در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر گفت : برای اجرای پروژه ها و طرح های افتتاحی و کلنگ زنی ایام الله دهه فجر در شهرستان بیش از ۱۲۵میلیارد تومان هزینه شده است .

وی درادامه ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت رسانه ها در شهرستان خرم دره را خوب ارزیابی کرد و گفت: به همت و تلاش خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری هاو صدا وسیما  اخبار اقدامات دولت در دستگاه های اجرایی به خوبی انتشار و در اختیار مردم قرار می گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خبرنگاران به عنوان راویان و رابطین امین ،نقش بسیار مهمی در انتقال اخبار از تمامی برنامه ها ومراسم طول سال به ویژه این ایام در حوزه های دولتی و واحد های وابسته دارند برلزوم همکاری بیشتر مدیران ادارات و نهادهادولتی با خبرنگاران تاکیدکرد وگفت : همه مدیران دستگاه های اجرایی ارائه گزارش کارهای انجام گرفته را در اختیار خبرنگاران قرار دهند زیرا انعکاس خدمات دولت توسط هر دستگاه بیانگر عملکرد دولت و مسئولان در شهرستان است.

وی در ادامه دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه در روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه و سحنرانی و ارائه گزارش خدمات و اقدامات دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته و برنامه های افتتاحی و کلنگ زنی در ایام الله دهه فجر در شهرستان و نیز نواخته شدن زنگ انقلاب ،گلباران مزار شهدا ،برپایی نمایشگاه توانمندی های شهرستان و صنایع دستی بانوان روستایی را از برنامه های این ایام نام برد.

نماینده عالی دولت درشهرستان خرم دره همچنین بهره برداری از آب آشامیدنی و بسته بندی حبوبات ،کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی طرح کنسانتره آهن ، بهره برداری آزمایشی طرح آبرسانی به شهرهای خرم دره و ابهر ، بهره برداری از واحد گوساله پرواری ،بهره برداری از مرکز فیزیو تراپی جمعیت هلال احمر شهرستان و بهره برداری از مجموعه خدمات گردشگری باران را از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر عنوان کرد که با حضور مردم و مسولان در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی به ظرفیت هاو جاذبه های حوزه گردشگری شهرستان اشاره کرد و افزود: درماه های آینده دهگردشی در قالب بازدید خبرنگاران از ظرفیت های گردشگری شهرستان به ویژه  روستای گردشگری انجیلین خواهیم داشت.

فرماندار خرم دره در پایان سخنان خود در این نشست ضمن قدردانی مجدد از فعالیت های همه خبرنگاران و خبرگزاری های مستقر در شهرستان در انتشار اخبارمربوط به شهرستان  ،بیان داشت: تلاش شده است برنامه ها دهه مبارک فجر امسال محوریت مردمی داشته باشدو در اجرای مراسم و جشن های این ایام   به صورت خود جوش شرکت نمایند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=75684

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.