• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

باطل هیچ گاه نمی تواند به پیروزی برسد/ آنهایی که از پرداخت مالیات فرار می‌کنند فعل حرام انجام داده‌اند/ حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مایوس خواهدکرد

  • کد خبر : 75693
  • 12 بهمن 1397 - 19:31
باطل هیچ گاه نمی تواند به پیروزی برسد/  آنهایی که از پرداخت مالیات  فرار می‌کنند فعل حرام انجام داده‌اند/ حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲  بهمن دشمن را مایوس خواهدکرد

امام جمعه موقت تهران گفت: باطل هیچ گاه نمی تواند به پیروزی برسد و همیشه پیروزی با حق بوده و هست؛ این بشارت قرآن است. به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران با اشاره به نبرد حق و باطل گفت:  باطل هیچ گاه نمی تواند […]


باطل هیچ گاه نمی تواند به پیروزی برسد

امام جمعه موقت تهران گفت: باطل هیچ گاه نمی تواند به پیروزی برسد و همیشه پیروزی با حق بوده و هست؛ این بشارت قرآن است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران با اشاره به نبرد حق و باطل گفت:  باطل هیچ گاه نمی تواند به پیروزی برسد و همیشه پیروزی با حق بوده و هست؛ این بشارت قرآن است.

امامی کاشانی اظهار کرد: سنت الهی این است که ملتی که بر حق بوده اما ضعیف شده و مورد ظلم قرار گرفته است، عاقبت پیروز شود، زیرا ظلم و ستم عاقبت ندارد و جنایت ماندنی نیست.

وی در ادامه افزود: ما اگر حجت خدا را شناختیم، می فهمیم او انسانی است که به حقوق ملت‌ها، حیثیت افراد، ارزش‌های اجتماعی و دین خدا اهمیت می‌دهد. کسی که به حجت خدا معرفت دارد باید از ظلم پرهیز کند.

امامی کاشانی ادامه داد: بعنوان مثال امروز پرداخت مالیات واجب است و آنهایی که از آن فرار می‌کنند فعل حرام انجام داده‌اند؛ این کار بغی و ظلم به ملت است. البته دولت و مجلس باید برای مساله مالیات فکری کرده تا بتوانند مالیات را دریافت کنند و جلوی رانت خواری‌ها را بگیرند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دولت و مجلس باید به اصراف‌ها در زمینه برق، گاز، آب و … توجه داشته باشد، اظهار کرد: کشوری مانند ما در مقایسه با کشور‌های پولدار نسبت به مصرف کالا و انرژی مُصرف است.

وی همچنین در خطبه‌های دوم خود ضمن تبریک سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور به ملت ایران بیان کرد: امام راحل با توکل و ارتباط خاصی که با خدا داشت چنین قیامی را برپا کرد و ملت ایران با حماسه ایمان و توکل به خدا، شجاعت، شهامت، شهادت، بصیرت , مجاهدت به دنبال ایشان جریان انقلاب را برپا کردند.

امامی کاشانی تاکید کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود، رژیم پهلوی اکنون به مراتب بدتر و کثیف‌تر از نظام آلوده آل سعود و رژیم صهیونیستی بود، اما پدران، مادران و فرزندان با توکل به خدا انقلاب را به اینجا رسانیدند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: قیام امام راحل به یک حقیقت بازمی‌گردد که ایشان نایب امام زمان (عج) بود لذا مردم به امام خمینی (ره) احترام می‌گذاشتند و ایشان هم چنین حرکتی را ایجاد کرد. این انقلاب مانند سایر انقلاب‌ها و قیام‌ها در دنیا نبود، زیرا انقلاب اسلامی می‌تواند زمینه ظهور امام عصر باشد.

وی افزود: وحدت کلمه و انسجام لازم است و باید ما با یک هدف حرکت کنیم و ملت ایران حامی این نظام است.

امامی کاشانی گفت: مردم در ۲۲ بهمن با حضور گسترده خود از همه مکتب‌ها، روش‌ها و سلیقه‌ها به خیابان‌ها خواهند آمد و دشمن را بیش از گذشته مایوس خواهند کرد.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: دشمنان اسلام که در راس آن رژیم صهیونیستی جانی، دولت آمریکای پست، ذلیل، جنایتکار و همچنین پول و ثروت مردم بیچاره عربستان سعودی در اختیار یک حاکم ذلیل و زبون آلوده هستند که وضع را چنین پیش می‌برند، همین سه ضلع شوم چاه لجن‌هایی که درست کرده‌اند، دست و پا می‌زنند و امیدواریم ذلیل‌تر شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.