• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

وحدت و همدلی لازمه گذراز شرایط فعلی کشور است

  • کد خبر : 75709
  • 12 بهمن 1397 - 19:36

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم دره : حجت محمدی فرماندار خرم دره در ابتدای سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه دوازدهم بهمن سال ۹۷ این شهرستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و مدافعین حرم و مرزبانان غیور ایران اسلامی و عرض تبریک به مناسبت ایام الله […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم دره : حجت محمدی فرماندار خرم دره در ابتدای سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه دوازدهم بهمن سال ۹۷ این شهرستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و مدافعین حرم و مرزبانان غیور ایران اسلامی و عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر خدمت مردم ولایتمدار و مومن شهرستان خرم دره  گفت: از اینکه فرصتی به وجود آمد تا دقایقی در خدمت شما  مردم شریف باشیم از این بابت خداوند را شاکر هستم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره بر فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی یادآور شد : این انقلاب به آسانی بدست نیامده است و برای پیروزی آن از سال ۱۳۵۷ بیش از ۲۳۰هزار شهیداز اقشار مختلف پای این انقلاب تقدیم شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم دره  در بخش دیگری از سخنان خود با بیان آمار مقایسه ای اقدامات قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: در بدو پیروزی انقلاب در شهرستان تنها ۷  مدرسه وجود داشت  که اکنون قریب به ۹۰ آموزشگاه ایجاد شده است .همچنین در بخش کتابخانه ها نیز از یک واحد کتابخانه در بدو انقلاب اکنون این رقم به به هفت واحد رسیده است .

وی در خصوص راه ها نیز بیان داشت : در بدو انقلاب آسفالت راه روستایی  وجودنداشت و الان ۱۰۰ درصد راه های روستایی شهرستان آسفالته می باشد.و در بحث گازرسانی نیز قبل از انقلاب وجودنداشت ولی شهرستان ما در این امر پیشتاز است ودر حال حاضر ۹۸ درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردارهستند.

فرماندارخرم دره در خصوص پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی دهه مبارک فجر در شهرستان نیز گفت: :به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۴۱ طرح و پروژه مختلف در شهرستان خرم دره افتتاح و کلنگ زنی می شود.

فرماندار خرم دره ادامه داد: برای اجرای پروژه ها و طرح های افتتاحی و کلنگ زنی ایام الله دهه فجر در شهرستان بیش از ۱۲۰میلیارد و پانصد شصت میلیون تومان هزینه شده است .

نماینده عالی دولت درشهرستان خرم دره همچنین گلباران مزار شهدا  دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،بهره برداری از آب آشامیدنی و بسته بندی حبوبات ،کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی طرح کنسانتره آهن ، بهره برداری آزمایشی طرح آبرسانی به شهرهای خرم دره و ابهر ، بهره برداری از واحد گوساله پرواری ،بهره برداری از مرکز فیزیو تراپی جمعیت هلال احمر شهرستان و بهره برداری از مجموعه خدمات گردشگری باران را از برنامه های دهه مبارک فجر عنوان کرد که با حضور مردم و مسولان در شهرستان برگزار خواهد شد.

محمدی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر حقیقی استاندار محترم زنجان که یکی از نیازها و درخواست های اساسی شهرمان در احداث بیمارستان و مرکز جراحی را قبول کردند  و مقدمه ای برای بیمارستان دوم با واحد جراحی در این مکان (دانشگاه پیام نور ) شروع خواهدشد.

وی به مشکل زمین های اصناف اشاره کرد و افزود : در ۱۴ سال گذشته این  زمین ها در توقیف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  بود  که به همت شورای تامین از توقیف ستاد اجرایی یک ماهه گذشته ازاد شده است و مقدمات لازم واگذاری به مالکان  در حال انجام است.

فرماندار خرم دره از بهره برداری مرکز فیزیوتراپی ونیز راه اندازی سونوگرافی و بهره برداری از تصفیه خانه و تزریق آب شرب از سد کینه ورزس برای مردم خرم دره در ایام پایانی سال با حضور وزیر محترم نیرو و استاندار محترم و مسئولین مربوطه در شهرستان خبرداد که همزمان با بهره برداری از آنها مشکلات مردم در این حوزه ها برطرف می شود .

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=75709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.