• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
6

استقرار خانه بهداشت در همه روستاهای واجد شرایط خرم‌دره

  • کد خبر : 75802
  • 30 بهمن 1397 - 10:07
استقرار خانه بهداشت در همه روستاهای واجد شرایط خرم‌دره

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌دره گفت: همه روستاهای واجد شرایط این شهرستان دارای خانه بهداشت است. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، جلیل کریم‌خانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تحولات حوزه بهداشت و درمان قبل و بعد از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، عنوان کرد: قبل از انقلاب حتی یک روستا […]


رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌دره گفت: همه روستاهای واجد شرایط این شهرستان دارای خانه بهداشت است.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، جلیل کریم‌خانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تحولات حوزه بهداشت و درمان قبل و بعد از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، عنوان کرد: قبل از انقلاب حتی یک روستا در این شهرستان خانه بهداشت نداشت اما به برکت انقلاب، امروز اکثر روستاهای خرم‌دره دارای خانه بهداشت است.

وی با اشاره به ارائه خدمت در کلینیک تخصصی بیمارستان بوعلی به مردم خرم‌دره، ادامه داد: در کنار بیمارستان ۱۳۴ تختخوابی بوعلی سینا، کلینیک تخصصی نیز با ۱۶ متخصص و ۱۵ متخصص پوششی فعال و در حال ارائه خدمت به شهروندان با هزینه بسیار اندک است.

این مسئول در ادامه با اشاره به میزان سن امید به زندگی در خرم‌دره، یادآور شد: با افزایش شاخص‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان، امید به زندگی به ۷۶ سال ارتقا یافته است.

وی با اشاره به فعالیت مراکز جامع و پایگاه سلامت در این شهرستان، ادامه داد: پراکندگی این مراکز در نقاط مختلف شهرستان موجب دسترسی آسان شهروندان به این مراکز شده و بهره‌مندی از خدمات بهداشتی و درمانی شده است.

کریم‌خانی یادآور شد: در حال حاضر پنج مرکز جامع و چهار پایگاه سلامت در نقاط مختلف شهرستان در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند که فعالیت این مراکز ثمره کار شهروندان خیر خرم‌دره‌ای است که همواره در احداث پروژه‌ها کمک‌حال حوزه بهداشت و درمان بودند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.