• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
11

۴۷ نفر قربانی خستگی و خواب‌آلودگی در آزادراه زنجان – قزوین

  • کد خبر : 75891
  • 18 اسفند 1397 - 10:22
۴۷ نفر قربانی خستگی و خواب‌آلودگی در آزادراه زنجان – قزوین

رئیس پلیس‌راه اتوبان قزوین ـ زنجان گفت: در ۱۰ ماهه گذشته از سال ۴۷ نفر در تصادفات اتوبان زنجان ـ قزوین، جان باخته‌اند که علت عمده این حوادث، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده است. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، سرهنگ حبیب‌الله موسوی در جلسه شورای ترافیک شهرستان خرم‌دره با اشاره به ترافیک روان مسیر برگشت […]


رئیس پلیس‌راه اتوبان قزوین ـ زنجان گفت: در ۱۰ ماهه گذشته از سال ۴۷ نفر در تصادفات اتوبان زنجان ـ قزوین، جان باخته‌اند که علت عمده این حوادث، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده است.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، سرهنگ حبیب‌الله موسوی در جلسه شورای ترافیک شهرستان خرم‌دره با اشاره به ترافیک روان مسیر برگشت اتوبان قزوین ـ زنجان، اظهار کرد: این ترافیک روان سبب شده است که بسیاری از رانندگان، حواس چندانی به رانندگی نداشته باشند که همین امر منجر به وقوع تصادف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متا‌سفانه در ۱۰ ماهه  سال‌جاری ۴۷ نفر در تصادفات آزادراه زنجان ـ قزوین فوت کرده‌اند، تصریح کرد: علت عمده حوادث پیش آمده در این مسیر، خواب‌آلودگی و خستگی رانندگان بوده است.

این مسئول از شروع طرح نوروزی از ۲۲ اسفندماه در سطح استان خبر داد و گفت: در ایام نوروز از دوربین‌های هوشمند برای کنترل سرعت‌ها استفاده شده و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

وی با اشاره به ورودی‌های حادثه‌ساز سی‌ان‌جی‌های خرم‌دره، ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده با  اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم‌دره، از نقاط حادثه‌خیز ورودی نامناسب سی‌ان‌جی‌ها مشهود بود که بیشتر تصادفات نیز در این مسیر رخ داده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.