• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

کمبود پزشکان متخصص در شهرستان خرمدره/ وظیفه پیگیری و رفع مشکلات مردم را داریم

  • کد خبر : 75978
  • 25 اسفند 1397 - 22:08
کمبود پزشکان متخصص در شهرستان خرمدره/ وظیفه پیگیری و رفع مشکلات مردم را داریم

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: باید ابتدا انتظارات و مطالبات مردمی را  همسو کنیم سپس دنبال پیگیری و رفع موانع باشیم. به گزارش موج رسا; جواد عابدی در جمع اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهرستان خرمدره با اشاره به مطالبات مردمی اظهار داشت: ابتدا باید مطالبات و انتظارات مردمی  را همسو کنیم تا […]

کمبود پزشکان متخصص در شهرستان خرمدره/ وظیفه پیگیری و رفع مشکلات مردم را داریم

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: باید ابتدا انتظارات و مطالبات مردمی را  همسو کنیم سپس دنبال پیگیری و رفع موانع باشیم.

به گزارش موج رسا; جواد عابدی در جمع اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهرستان خرمدره با اشاره به مطالبات مردمی اظهار داشت: ابتدا باید مطالبات و انتظارات مردمی  را همسو کنیم تا در این راستا گام برداریم.

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به مکاتبات و تقاضاهای متعدد و مختلف واصله از سوی مردم ، کانونها ، فرمانداری ، دفترنماینده محترم مردم این شهرستان افزود: سیاست قبلی مدیریت درمان استان دو شیفته و تخصصی کردن فعالیت درمانگاه شهدا بود لیکن با پیگیرهای نماینده مردم این شهرستان ، به شبانه روزی تبدیل شد.

وی بیان کرد: برای تغییر زمان فعالیت یا تخصصی کردن یک درمانگاه ، پروسه پیچیده ای از جمله اخذ مجوزهای لازم و قانونی، نیروی انسانی، تشکیلات، کادر اداری، تامین امکانات و تجهیزات باید طی شود تا از شبانه روزی به درمانگاه تخصصی تغییر یابد.

وی کمبود پزشکان متخصص در شهرستان خرمدره را مهمترین چالش این مدیریت خواند و تصریح کرد: شایسته است در جهت تامین کادر تخصصی این مرکز ، کانونها ، فرمانداری ، نماینده مردم این شهرستان و NGOها با رایزنی با دستگاههای متولی ، این مشکل را حل کنند و سپس شیفت شب درمانگاه حذف شود.

مظاهری نماینده فرمانداری شهرستان خرمدره نیز از توجه ویژه مدیریت درمان استان نسبت به بیمه شدگان شهرستان خرمدره تشکر کرد و خواستار ارتقاء خدمات و پیگیری و اخذ مجوزهای لازم مبنی بر تخصصی شدن و سپس حذف شیفت شب این مرکز درمانی شد.

در پایان تمامی اعضای حاضر در جلسه به اتفاق با امضای صورتجلسه ای ، خواستار پیگیری و اخذ مجوز لازم برای تخصصی شدن و سپس حذف شیفت شب این مرکز درمانی را شدند

گفتنی است جمعیت بیمه شده این شهرستان بیش از ۳۸ هزار نفر میباشد که بیش از ۱۲۰هزار نفر در سال ۹۶ توانسته اند خدمات مورد نیاز درمانی خود را از این مرکز دریافتد کنند.

//س

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.