• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

بالا بودن آمار طلاق در شهرستان خرمدره نسبت به سایر شهرستانهای استان زنجان

  • کد خبر : 75989
  • 26 اسفند 1397 - 15:07
بالا بودن آمار طلاق در شهرستان خرمدره نسبت به سایر شهرستانهای استان زنجان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از بالا بودن آمار طلاق در شهرستان خرمدره نسبت به سایر شهرستانهای استان زنجان خبر داد. به گزارش موج رسا; ماهرخ بلوری در شورای راهبردی جمعیت استان با اشاره به اینکه اواخر سال ۹۵ تدوین سند وضعیت زنان و خانواده به استان ابلاغ شد، اظهار کرد: از ابتدای […]

بالا بودن آمار طلاق در شهرستان خرمدره نسبت به سایر شهرستانهای استان زنجان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از بالا بودن آمار طلاق در شهرستان خرمدره نسبت به سایر شهرستانهای استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; ماهرخ بلوری در شورای راهبردی جمعیت استان با اشاره به اینکه اواخر سال ۹۵ تدوین سند وضعیت زنان و خانواده به استان ابلاغ شد، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۶ این موضوع را به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سپردیم.

وی با اشاره به در نظر گرفتن اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه در تدوین این سند، ابراز کرد: تاکید شده بود که آمارهای سال ۹۵ را پایه قرار دهیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به اینکه امید به زندگی به ۸۰ سال نزدیک می‌شود، عنوان کرد: ما برای سال آینده ۱۰ راهبرد، ۱۰ هدف  30 برنامه را در دستو کار اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان قرار دادیم.

وی با اشاره به بالا بودن طلاق در شهرستان خرمدره نسبت به سایر شهرستانها خاطرنشان کرد: با بررسی میدانی و چهره به چهره که ما داشتیم بیکاری و مشکل اقصادی دلیل افزایش طلاق عنوان کردند.

بلوری با اشاره به اینکه یکی دیگر از دلایل افزایش طلاق نبود روستا است، افزود: هرچند که ما افزایش طلاق را در روستاهای استان داریم اما وجود روستاها در کاهش آمار طلاق موثر است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=75989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.