• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7

کاهش آسیب‌ بلایای طبیعی با مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی

  • کد خبر : 76160
  • 30 فروردین 1398 - 9:47
کاهش آسیب‌ بلایای طبیعی با مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: کاهش آسیب‌ بلایای طبیعی با مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی امکان‌پذیر است. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خرم‌دره با بیان اینکه توجه به روستاها از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تحولات زیادی در […]


فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: کاهش آسیب‌ بلایای طبیعی با مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی امکان‌پذیر است.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خرم‌دره با بیان اینکه توجه به روستاها از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تحولات زیادی در روستاها به وجود آورده و منشا خدمات بسیاری در عمران و آبادنی روستاها بوده است.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این نهاد در روستاهای شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای شروع فعالیت به‌عنوان یک شهردار در بحث احداث مسکن، اجرای طرح‌های هادی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر و خیابان‌ها در روستاها عمل کرده و توانسته رضایت‌مندی و کارنامه قابل قبولی در روستاها داشته باشد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره، نظارت بر ساختمان‌های احداثی در شهر و روستاهای شهرستان را توسط این نهاد مثبت ارزیابی کرد و گفت: این نظارت‌ها باعث شده ساختمان‌های احداثی در شهرستان از مقاومت بالایی در برابر حوادث برخوردار باشد.

محمدی تاکید کرد: بنیاد مسکن به‌عنوان یک نهاد فنی و اجرایی در کنار بخشداری و دهیاران فعالیت می‌کند که این امر رضایت‌مندی روستائیان را در اجرای پروژه‌های مختلف به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه در طی بارش‌های اخیر بیشترین آسیب به خانه‌های کاه‌گلی و قدیمی روستاها وارد شد، ادامه ‌داد: مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی گامی مهم در راستای کاهش این‌گونه تلفات است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر اینکه دولت تسهیلات خوبی در اختیار روستائیان بدای بهسازی مسکن‌های روستایی در اختیار آنان قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: روستائیان باید برای استفاده از این تسهیلات ترغیب شوند، زیرا کاهش آسیب بلایای طبیعی با مقاوم‌سازی منازل مسکونی در روستاها محقق می‌شود.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=76160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.