• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
14

بیش از ۴۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می شود

  • کد خبر : 76280
  • 08 اردیبهشت 1398 - 10:44
بیش از ۴۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی  برگزار می شود

حجت الاسلام مردانی گفت : به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه خرمدره برگزار می شود. مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره در گفت وگو با خبرنگار نبض سحر ضمن عرض تبریک و تسلیت ایام شهادت استاد شهید مطهری و روز […]


حجت الاسلام مردانی گفت : به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه خرمدره برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره در گفت وگو با خبرنگار نبض سحر ضمن عرض تبریک و تسلیت ایام شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم اظهار داشت : با بیان اینکه شهید مطهری از یاران صدیق امام (ره) و انقلاب بودند، تصریح کرد: حقیقتا این شهید والا مقام حق بزرگی به گردن ملت و انقلاب دارند.
حجت الاسلام مردانی با اشار ه به اینکه شهید مطهری جزو انسان هایی هست که هم عالم است و هم شهید و این یک نمونه کامل از انسانیت است ، گفت: شهید مرتضی مطهری شخصیتی بود که قلم و مرکب او دریای بصیرت و هنر شجاعت بود و علاوه بر این جان و مال و همه هستی خود را فدای اسلام و انقلاب کرد .

وی با بیان اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی همزمان با هفته عقیدتی–سیاسی سپاه در این شهرستان برگزار خواهد شد، عنوان کرد : از مهم ترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی بازدید از حلقه‌های صالحین پایگاه‌ها ،دیدار با خانواده های شهدای معلم، و غبار روبی مزار شهدا اشاره کرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره در پایان با تاکید بر اینکه نشست‌های بصیرتی در طول این هفته برگزارمی‌شود ، تصریح کرد: شاخص‌ترین برنامه‌ای که در همین راستا در نظر گرفته شده است همایش بزرگ حکمت مطهر است که در روز ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت این شهید گرانقدر که در فرهنگسرای امام خمینی (ره) با حضور آیت الله دولابی نماینده استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=76280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.