• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
9

مردم خرم‌دره پارک مناسب ندارند

  • کد خبر : 76386
  • 14 اردیبهشت 1398 - 11:16
مردم خرم‌دره پارک مناسب ندارند

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره گفت: مردم خرم‌دره از نبود پارک مناسب رنج می‌برند. علیرضا امینی در جمع مردم خرم‌دره با بیان اینکه تکمیل چندین پل در شهر خرم‌دره در حال انجام است، اطهار کرد: یکی از مهم‌ترین این پل‌ها پل امام رضا (ع) است که در مراحل پایانی قرار داشته و در آینده نزدیک […]


رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره گفت: مردم خرم‌دره از نبود پارک مناسب رنج می‌برند.

علیرضا امینی در جمع مردم خرم‌دره با بیان اینکه تکمیل چندین پل در شهر خرم‌دره در حال انجام است، اطهار کرد: یکی از مهم‌ترین این پل‌ها پل امام رضا (ع) است که در مراحل پایانی قرار داشته و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی صادقانه مسئولان حق مردم است، ادامه داد: علی‌رغم کارهای خوب انجام شده، نواقص‌ زیادی نیز داریم که باید بیشتر تلاش کنیم تا مشکلات حل شود.

این مسئول در ادامه به حل مشکل زمین‌های اصناف پس از چندین سال که به صورت توقیف در آمده بود اشاره کرد و گفت: حل مشکل زمین‌های فاز سه معروف به زمین‌های نیروی انتظامی نیز به انجام رسید.

امینی با اشاره به اینکه حل طرح تفصیلی خرم‌دره از سال ۹۲ شروع شده و تنها یک جلسه برای آن برگزار شده بود، تصریح کرد: بعد از شروع کار شورای دوره پنجم، ۲۸ کارگروه تشکیل شده که در مقطع پایانی این طرح قرار داریم.

وی یادآور شد: برای نهایی شدن طرح یک جلسه نهایی برگزار خواهد شد که با تصویب اداره‌کل راه و شهرسازی طرح نیز در آینده نزدیک به سرانجام خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره با بیان اینکه مردم خرم‌دره از کمبود پارک رنج می‌برند، گفت: با کمک مسئولان مرتبط کنار سد خلیفه‌لو به مکان تفریحی و گردشگری تبدیل خواهد شد. همچنین طی جلساتی در تلاش برای حل مشکل معارض پارک ابریشم هستیم.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم امسال با مساعدت‌های مسئولان استانی شاهد نهضت آسفالت در سطح شهر نیز باشیم که در صورت شروع به کار اعضای شورای شهر، مجدانه ناظر کیفیت آسفالت خواهند بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=76386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.