• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
11

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیرماه

  • کد خبر : 76498
  • 19 خرداد 1398 - 8:57
پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیرماه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان خبر داد. به گزارش موج رسا; عبدالله جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان اظهار کرد: بعد از برگزاری موفق چهار جشنواره در طول سالهای گذشته امسال پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را […]

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا 31 تیرماه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; عبدالله جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان اظهار کرد: بعد از برگزاری موفق چهار جشنواره در طول سالهای گذشته امسال پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در استان برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به موضوعات مختلف جشنواره ابوذر در استان زنجان عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگ، ایثار، مقاومت و شهادت و موضوع آزاد(یکی از اولویت‌های فراموش شده یا کمتر پرداخته شده) موضوعات این جشنواره هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند، آثار خود را در بخشهای خبر، تیتر، عکس، گزارش، کاریکاتور، یادداشت و چند رسانه‌ای برای ما ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیرماه خواهد بود ،و  گفت: مراسم اختتامیه و اعلام نتایج نیز همزمان با مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور میهمان  کشوری برگزار می‌شود.

جعفری تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره می‌توانند به وب سایت zanjanfestival.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره های ۳۳۰۶۲۱۱۷ و ۳۳۵۵۲۲۴۰تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه امسال یک بخش ویژه نیز برای مراسم اختتامیه در نظر گرفته‌ایم، ادامه داد: تجلیل از امیدبخش‌ترین دستگاه اجرایی در حوزه خبر و رسانه به عنوان بخش ویژه در مراسم اختتامیه جشنواره امسال در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان در ادامه با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف در برگزاری این مراسم اظهار کرد: بسیج رسانه استان زنجان تجربه موفقی در برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای داشته و هرسال به دنبال افزایش کیفیت برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه حضور تعداد قابل توجهی آثار رسانه‌ای در بخشهای مختلف در سالهای گذشته مشهود بود، عنوان کرد: برگزیدگان جشنواره استانی در جشنواره کشوری ابوذر شرکت می‌کنند که در طول سالهای گذشته از زنجان نیز برندگانی در جشنواره کشوری داشتیم.

جعفری همچنین یادآوری کرد که امسال علاوه بر اینکه قرار است آثار در تهران داوری شود، استفاده از کارشناسان برجسته رسانه در تیم داوری مورد تاکید است.

وی با اشاره اینکه دبیرخانه جشنواره آماده دریافت آثار شرکت کنندگان است، خاطرنشان کرد: دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان-سه راه امجدیه- کانون امام علی(ع) طبقه دوم  قرار دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=76498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.