• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

بزرگ‌ترین خط تولید و تست مترو کشور در ابهر به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 76525
  • 28 خرداد 1398 - 12:07
بزرگ‌ترین خط تولید و تست مترو کشور در ابهر به بهره‌برداری رسید

همزمان با سفر معاون اول رئیس‌جمهور به زنجان، دو طرح صنعتی در ابهر شامل بزرگ‌ترین خط تولید و تست مترو کشور و شرکت پاک‌حیات کیمیا پارس به بهره‌برداری رسید. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در ابهر، بزرگ‌ترین خط تولید و تست مترو کشور در طرح توسعه […]


همزمان با سفر معاون اول رئیس‌جمهور به زنجان، دو طرح صنعتی در ابهر شامل بزرگ‌ترین خط تولید و تست مترو کشور و شرکت پاک‌حیات کیمیا پارس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در ابهر، بزرگ‌ترین خط تولید و تست مترو کشور در طرح توسعه صنایع ریلی ایرانیان با هدف تکمیل محصولات تولیدی نسبت به ایجاد طرح توسعه انواع واگن‌های مترو افتتاح شد.

ظرفیت اسمی پروانه بهره‌برداری این واحد تولیدی، ۱۰۰۰ دستگاه و پیش‌بینی اشتغال آن ۲۳۰ نفر و میزان سرمایه‌گذاری انجام ‌شده در این واحد نیز ۱۵۷۰ میلیارد ریال است که انواع بورژی و ورق‌های فولادی، مواد اولیه مصرفی و اصلی این واحد تولیدی است.

ایریکو به عنوان اولین شرکت تولیدی در زمینه طراحی بدنه، بورژی و ساخت واگن با برند ایرانی، شامل یک واحد تولیدی در ابهر، دفتر تهران و یک مرکز نگه‌داری و تعمیرات واقع در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است.

ایریکو محصولات خود را با استفاده از بهترین و با تجربه‌ترین‌های صنعت ریلی ایران و با انتقال دانش و تکنولوژی از پیشرفته‌ترین شرکت‌های ریلی جهان، تولید می‌کند؛ این شرکت با در اختیار داشتن نیروی انسانی با سابقه، به‌کارگیری دانش روز، مشارکت با شرکت‌های مطرح ریلی دنیا و دارا بودن خط تولید انعطاف‌پذیر، به‌عنوان شرکتی چابک در سطح منطقه محسوب می‌شود.

این شرکت به‌واسطه برخورداری از خط تولید انعطاف‌پذیر و برجسته ترین متخصصتن صنعت ریلی کشور، در حال حاضر طراحی و تولید انواع خودروی ریلی، ریل باس، واگن مترو، واگن‌های باری لبه کوتاه و لبه بلند، طراحی و تولید بورژی، ساخت قطعات و اجزای واگن، تعمیرات و نگه‌داری ناوگان و ارائه خدمات مشاوره‌ای را انجام می‌دهد.

افزایش تنوع محصول جهت دست‌یابی به سبد کامل محصولات و حضور در بازارهای جهانی از مهم‌ترین اهداف ایریکو است. ایریکو در راستای تحقق اهداف خود و کسب توسعه پایدار، ضمن توجه به معیارهای اقتصادی و اجتماعی، با رعایت استانداردهای زیست‌محیطی ملی و بین‌المللی به‌عنوان صنعت سبز نیز معرفی شده است.

v

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=76525

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.