• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

فعالیت ۶۵۰ واحد صنفی بدون پروانه در خرم‌دره

  • کد خبر : 76565
  • 11 تیر 1398 - 11:09
فعالیت ۶۵۰ واحد صنفی بدون پروانه در خرم‌دره

معاون فرماندار خرم‌دره از فعالیت ۶۵۰ واحد صنفی بدون پروانه در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، شاهپوررضا کاظمی صبح امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر بازرسی و نظارت مستمر از اصناف شهرستان، اظهار کرد: باید گشت مشترک اعضا به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، […]


معاون فرماندار خرم‌دره از فعالیت ۶۵۰ واحد صنفی بدون پروانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، شاهپوررضا کاظمی صبح امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر بازرسی و نظارت مستمر از اصناف شهرستان، اظهار کرد: باید گشت مشترک اعضا به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، تعزیرات حکومتی و اماکن در راستای کنترل و ثبات بیشتر بازار باشند.

وی از فعالیت ۶۵۰ واحد صنفی بدون پروانه در شهرستان انتقاد کرد و افزود: اداره صمت و مسئولان مربوطه باید ضمن جلوگیری از فعالیت این‌گونه واحدها در سطح شهرستان، نسبت به راهنمایی آنها برای انجام مراحل صدور مجوز فعالیت در صنف مربوطه اقدام و گزارش آن در کارگروه مطرح و اطلاع‌رسانی شود.

کاظمی بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب به منظور تهیه اقلام مورد نیاز مردم و نظارت بر روند توزیع درست آن در بازار و برخورد با متخلفان صنفی به‌ویژه کسانی که با سلامت مردم بازی می‌کنند تاکید کرد و گفت: در موضوع بهداشت و سلامت مردم با هیچ‌کسی تعارف نداریم و این مسئله در اولویت برنامه‌های شهرستان قرار دارد.

کاظمی تاکید کرد: با متخلفان صنفی در حوزه مرغ‌فروشان و قصابی‌هایی که بدون پروانه کسب اقدام به فعالیت می‌کنند، برابر قانون برخورد و نسبت به اجرای پلمپ مغازه متخلف و انجام مراحل قانونی مربوطه اقدام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه باید نگاه‌ها و حس بدبینی افکار عمومی نسبت به اصناف و بازاریان به‌ویژه در وضعیت کنونی کشور تغییر یابد، گفت: نباید تخلفات عده‌ای از بازاریان را به کل اصناف تعمیم داد، چرا که بسیاری از بازاریان ما در کشور منصف بوده و همواره در جهت رفاه حال شهروندان و تامین و توزیع کالاها و مایحتاج عمومی مردم قدم برداشته و در کنار نظام اسلامی و عموم مردم بوده‌اند.

معاون فرماندار خرم‌دره خاطرنشان کرد: در کنار تلاش مسئولان برای تنظیم بازار مردم نیز نقش موثری در این زمینه ایفا می‌کنند؛ لذا باید برای رسیدن بازار به آرامش، شاهد در کنار هم قرار گرفتن مردم و مسئولان باشیم.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=76565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.