• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

بیش از ۴۰ پروژه شهرداری خرم‌دره چشم‌انتظار اعتبار

  • کد خبر : 76681
  • 02 مرداد 1398 - 10:19
بیش از  ۴۰  پروژه شهرداری خرم‌دره چشم‌انتظار اعتبار

شهردار خرم‌دره گفت: بیش از ۴۰ پروژه شهرداری چشم‌انتظار اعتبار است. امیرهوشنگ نوری‌آرا در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با بیان اینکه شهرداری خرم‌دره با توجه به کمبود اعتبارات با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار کرد: از شاخص‌های که برای توزیع اعتبارات در نظر گرفته شده است می‌توان به شاخص‌های جمعیتی و […]


شهردار خرم‌دره گفت: بیش از ۴۰ پروژه شهرداری چشم‌انتظار اعتبار است.

امیرهوشنگ نوری‌آرا در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با بیان اینکه شهرداری خرم‌دره با توجه به کمبود اعتبارات با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار کرد: از شاخص‌های که برای توزیع اعتبارات در نظر گرفته شده است می‌توان به شاخص‌های جمعیتی و پیوست‌های عدم توسعه‌یافتگی اشاره کرد .

وی با بیان اینکه ۸۲ درصد جمعیت کل خرم‌دره در مناطق شهری زندگی می‌کنند، ادامه داد: از این رو تناسب در بحث توسعه توزیع اعتبارات استانی باید با حساسیت بیشتری دنبال شود .

نوری‌آرا با اشاره به این‌که در سطح شهر خرم‌دره بیش از ۴۰ پروژه داریم که رقم کوچک‌ترین آن‌ها ۲۰۰ میلیون تومان است، افزود: تامین اعتبار و پاسخ دادن به مطالبات مردمی کار شهرداری را سخت‌تر کرده است .

این مسئول از وجود کوچه و خیابان‌های خاک در خرم‌دره نیز خبر داد و افزود: در بحث بهسازی و آسفالت معابر باید شهر خرم‌دره به طور ویژه دیده شود .

وی با بیان این‌که در اجرای پروژه‌ها اجازه آزمون و خطا نداریم، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که برای شهر خرم‌دره تدوین می‌شود کارشناسی و با اهداف علمی پیش خواهد رفت، زیرا نه اعتبارات اجازه آزمون و خطا را به ما می‌دهد و نه مردم این خطاها را می‌پذیرند .

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=76681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.