• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰ پروژه در خرم‌دره

  • کد خبر : 76810
  • 03 شهریور 1398 - 11:48
افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰ پروژه در خرم‌دره

فرماندار خرم‌دره گفت: در هفته دولت ۳۰ پروژه به ارزش ۱۳۵ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی یا به بهره‌برداری خواهد رسید. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اشاره به برگزاری جشنواره بادبادک‌ها و اجرای کنسرت در شهرستان، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌هایی از این […]


فرماندار خرم‌دره گفت: در هفته دولت ۳۰ پروژه به ارزش ۱۳۵ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اشاره به برگزاری جشنواره بادبادک‌ها و اجرای کنسرت در شهرستان، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌هایی از این قبیل بهانه‌ای خوب برای دورهمی‌های خانوادگی و ترویج شور و نشاط اجتماعی است.

وی با اشاره به این‌که طی بررسی‌های صورت گرفته در سال ۹۷، ایرانیان حدود ۱۰ میلیارد دلار در ترکیه پول خرج کرده‌اند، افزود: کشور ما با توجه به اینکه جزو ۶ کشور برتر از لحاظ آثار و جاذبه‌های توریستی است، باید به سمت توسعه صنعت توریسم و گردشگری حرکت کند.

این مسئول با اشاره به این‌که علی‌رغم پتانسیل بالای کشور در حوزه توریسم، درآمد ما از این حوزه ۹۰۰ میلیون دلار است، ادامه داد: با تقویت این صنعت در کشور، بسیاری از حوزه‌ها از جمله اشتغال، جان دوباره می‌گیرد.

وی از خرم‌دره به‌عنوان یکی از شهرستان‌های دارای جاذبه‌های گردشگری بالا در استان یاد کرد و افزود: خرم‌دره با دارا بودن کوچه‌باغ‌های بسیار زیبا در حوزه اکوتوریسم، از ظرفیت بالایی برخوردار است.

محمدی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، ادامه داد: سهم خرم‌دره از پروژه‌های هفته دولت ۳۰ پروژه اعم از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به این‌که از این تعداد ۱۰ پروژه متعلق به شهرداری است، تصریح کرد: بهره‌برداری از پارک بانوان که مطالبه چند ساله بانوان این شهرستان بود و تکمیل پل ولیعصر، از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه از ۳۰ پروژه مذکور سه پروژه کلنگ‌زنی و مابقی افتتاح است، ادامه داد: بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به شهرهای ابهر و خرم‌دره از سد کینه‌‌ورس از شاخص‌ترین این پروژه‌ها است که بهره‌برداری از آن مرهمی بر زخم سفره‌های زیرزمینی و چاه‌های عمیق در شهرستان است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به طرح‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان در هفته دولت، اظهار کرد: کلنگ‌زنی تولید پودرهای سیلیس آرا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و پودر آلومینیوم با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان از شاخص‌ترین این پروژه‌ها است که با بهره‌برداری از بخش تولید پودر آلومینیوم کشور از واردات در این حوزه بی‌نیاز خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=76810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.