• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

۲۲۷ پروژه بزرگ در سطح ملی ‏ تا پایان سال افتتاح می‌شود/ وزارت نیرو در اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی کارنامه موفقی دارد

  • کد خبر : 76813
  • 05 شهریور 1398 - 10:44
۲۲۷ پروژه بزرگ در سطح ملی ‏ تا پایان سال افتتاح می‌شود/ وزارت نیرو در اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی کارنامه موفقی دارد

وزیر نیرو با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا گفت: ‏۲۲۷ پروژه بزرگ در سطح ملی ‏ تا پایان سال افتتاح می‌شود. به گزارش موج رسا; رضا اردکانیان امروز در حاشیه آیین بهره برداری از تصفیه خانه ابهر و خرمدره در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه افتتاح را در ۲۸ استان داریم، اظهار […]

227 پروژه بزرگ در سطح ملی ‏ تا پایان سال افتتاح می‌شود/ وزارت نیرو در اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی کارنامه موفقی دارد

وزیر نیرو با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا گفت: ‏۲۲۷ پروژه بزرگ در سطح ملی ‏ تا پایان سال افتتاح می‌شود.

به گزارش موج رسا; رضا اردکانیان امروز در حاشیه آیین بهره برداری از تصفیه خانه ابهر و خرمدره در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه افتتاح را در ۲۸ استان داریم، اظهار کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان نیز اعتبار برای این طرحها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۲۲۷ پروژه بزرگ در سطح ملی در استانها افتتاح خواهد شد، ابراز کرد: ۳۳ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است و در استان زنجان نیز خوشبختانه تعداد قابل توجهی طرحهای در دست اجرا داریم.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه ۱۲۱۹ در بخشهای مختلف در دست اجرا بوده و پیشرفت متوسط ۴۶ درصد را دارند که اعتبار این پروژه‌ها ۵۸۰۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: امروز توفیقی است که یک نیروگاه ۷ مگاواتی با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان و تصفیه خانه آب برای ابهر و خرمدره با اعتبار بیش از ۵۲ میلیارد تومان افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه مهم تامین آب شرب برای شهرستان ماهشنان و بخشی از زنجان برای حدود ۱۳۰ روستای منطقه کلنگ زنی خواهد شد، گفت: این پروژه جمعیت ۷۱ هزار نفری را پوشش خواهد داد.

اردکانیان با اشاره به اینکه مجموع طرحهای مهم که تامین کننده نیازهای آب و برق کشور است، پروژه‌های هستند که در اقتصاد مقاومتی نقش دارند، افزود: وزارت نیرو به گزارش سازمان برنامه و بودجه در اجرای طرحهای ستاد اقتصاد مقاومتی کارنامه موفقی دارد.

وی با بیان اینکه ما در مسیر اقتصاد مقاومتی باید هم به موضوع تولید بپردازیم و هم مصرف بهینه را سرلوحه کار قرار دهیم خاطرنشان کرد: از این طریق است که تاب آوری کشور ما بالا رفته و ارزش افزوده ایجاد شده نیز قابل عرضه به کشورهای همسایه است

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=76813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.