• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14

اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز عاشورا برگزار می شود

  • کد خبر : 76834
  • 14 شهریور 1398 - 8:57
اجتماع عظیم عزاداران حسینی در  روز عاشورا  برگزار می شود

حمداله مرادی رئیس شورای هیئت های مذهبی خرمدره از برگزاری اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز عاشورا خبر داد. وی با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: مراسم اجتماع عزاداران حسینی از ساعت ۱۰ونیم صبح عاشورا به صورت پخش زنده از شبکه های استانی و ملی انجام خواهد شد. مرادی با تاکید بر اینکه عاشورا […]

حمداله مرادی رئیس شورای هیئت های مذهبی خرمدره از برگزاری اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز عاشورا خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: مراسم اجتماع عزاداران حسینی از ساعت ۱۰ونیم صبح عاشورا به صورت پخش زنده از شبکه های استانی و ملی انجام خواهد شد.
مرادی با تاکید بر اینکه عاشورا حقیقتی دارد که بشریت مدیون او است، ادامه داد: عاشورا واقعیتی دارد که اسلام زنده به او است و حسین بن علی راهی را فرا روی بشریت گشوده است که انگار تا پایان تاریخ هر روز روشن‌تر و نورانی‌تر جلوه می‌کند، درس‌های اصلی که بشریت تا پایان تاریخ به آن‌ها احتیاج دارد .

این مسئول با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) الگوی واقعی و ماندگار است که برای هزاران سال ما را بیمه می‌کند، یادآور شد: درس‌های مکتب عاشورا، گویی برای هر زمان انسان تهیه شده و هر فردی در هر زمان و مکانی می‌تواند آن را راهنمای خود کند .

وی درباره تحرکات دشمن در حوزه فرهنگی، اعتقادی و مذهبی گفت: امروز دشمنان به دنبال کم رنگ کردن عزاداری امام حسین (ع) هستند زیرا که قیام امام حسین (ع) موجب احیای ارزش‌های اسلامی در جامعه شده است که باید این ارزش‌ها را حفظ کنیم و در برابر شبهه افکنی دشمنان هوشیار باشیم.

مرادی با تاکید بر اینکه همزمان با ایام محرم برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد، ادامه داد: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به تجمع بزرگ عاشورائیان خرم‌دره در میدان قائم (عج) این شهرستان اشاره کرد که به صورت مستقیم از رسانه ملی پخش خواهد شد و همچنین مراسم شیرخوارگان حسینی روز جمعه ساعت ۸ونیم صبح در مسجد جامع برگزار می شود

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=76834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.