• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

‍ جوان خرم‌دره‌ای زمین یک میلیاردی را وقف امور قرآنی کرد

  • کد خبر : 76987
  • 12 آبان 1398 - 10:39

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خرم‌دره گفت: جوان ۳۲ ساله خرمدره‌ای زمین یک میلیاردی خود را برای احداث مجتمع قرآنی، فرهنگی و مذهبی وقف کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان :فخرالدین خدابنده‌لو، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خرم‌دره اظهار کرد: روز گذشته، ۱۱ آبان‌ماه جوان خرمدره‌ای زمینی […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خرم‌دره گفت: جوان ۳۲ ساله خرمدره‌ای زمین یک میلیاردی خود را برای احداث مجتمع قرآنی، فرهنگی و مذهبی وقف کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان :فخرالدین خدابنده‌لو، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خرم‌دره اظهار کرد: روز گذشته، ۱۱ آبان‌ماه جوان خرمدره‌ای زمینی به مساحت یک هزار مترمربع به ارزش یک میلیارد تومان را وقف امور قرآنی کرد.

وی با اشاره به اینکه این بزرگترین موقوفه قرآنی، فرهنگی و مذهبی در سال‌های اخیر است، ادامه داد: مقرر شده در این زمین که در داخل شهر قرار دارد، یک مجتمع فرهنگی ایجاد و در کنار آن مسجد، دارالقرآن و حسینیه نیز احداث شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خرم‌دره با اشاره به اینکه واقف متولد سال ۱۳۶۶ است، بیان کرد: این فرد یک زمین به ارزش ۲ میلیارد تومان داشت که نصف آن‌ را وقف کرد و اینکه او در سن جوانی تصمیم به کار خیر گرفت، قابل توجه است.

این مسئول یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی کلنگ احداث این مجموعه در روز ۱۷ ربیع‌الاول از طریق وقف مشارکتی بر زمین خواهد خورد. در وقف مشارکتی افراد می‌توانند به تعداد دلخواه سهام مشارکت دریافت و مبلغ آن‌را پرداخت کنند که این سهم‌ها از ۱۰ هزار تومان آغار و تا مبالغ مورد نظر خیران ادامه می‌یابد.

خدابنده‌لو بیان کرد: شهرستان خرم‌دره ۱۵ موقوفه و ۳ هزار رقبه دارد که این بزرگترین موقوفه قرآنی در این شهرستان است که به تازگی ثبت شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=76987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.