• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

کدام یک از نمایندگان فعلی استان زنجان برای مجلس یازدهم ثبت نام می‌کنند؟/ از تصمیم محمد عزیزی برای عدم ثبت نام تا تهدید مادر و همسر فریدون احمدی!+جزئیات

  • کد خبر : 77172
  • 10 آذر 1398 - 10:45
کدام  یک از نمایندگان فعلی استان زنجان برای مجلس یازدهم ثبت نام می‌کنند؟/ از  تصمیم محمد عزیزی برای عدم ثبت نام تا تهدید مادر و همسر فریدون  احمدی!+جزئیات

با آغاز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی از نمایندگان فعلی استان زنجان تصمیم خود را برای حضور در این دوره نیز گرفته‌اند. به گزارش موج رسا; ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده تا ۱۶ آذر ماه ادامه خواهد داشت. چهره های زیادی […]

کدام یک از نمایندگان فعلی استان زنجان برای مجلس یازدهم ثبت نام می‌کنند؟/ از تصمیم محمد عزیزی برای عدم ثبت نام تا تهدید مادر و همسر فریدون احمدی!+جزئیات

با آغاز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی از نمایندگان فعلی استان زنجان تصمیم خود را برای حضور در این دوره نیز گرفته‌اند.

به گزارش موج رسا; ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده تا ۱۶ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

چهره های زیادی برای حضور در این دوره از انتخابات وجود دارند که طبق پیش بینی های فرماندار زنجان در حوزه زنجان و طارم بیش از ۱۸۰ نفر ثبت نام خواهند کرد.

از استان زنجان پنج نماینده به مجلس راه خواهد یافت که دو نفر از حوزه زنجان و طارم، یک نفر از حوزه ابهر، خرمدره و سلطانیه، یک نفر از خدابنده و یک نفر نیز از ایجرود و ماهنشان خواهند بود.

با اینکه چهره های مختلف خود را آماده کارزار انتخابات مجلس می‌کنند و حتی برخی از داوطلبین تبیلغایت خود را در فضای مجازی انجام می‌دهند برخی از نمایندگان فعلی نیز از امتیاز نماینده بودن نهایت استفاده را می‌کنند.

شورای ائتلاف اصولگرایان چهار نامزد خود را برای حوزه زنجان و طارم مشخص کرده که قرار است این چهار نفر ثبت نام را انجام داده و تا آخرین روزها در صحنه حضور داشته باشند و دو نفری که طبق نظر سنجی ها رای بالایی داشته باشند، در روز انتخابات باقی بمانند.

اصلاح طلبان اما شرایط پیچیده تری دارند، عدم موفیت لیست امید و عملکرد ضعیف دولت در عرصه اقتصاد و معیشت مردم باعث شده تا آنها امید زیادی برای پیروزی در این دوره از انتخابات نداشته باشند اما با این وجود خبرهایی از شگرد جدید آنها برای این دوره نیز به گوش می‌رسد.

برخی از چهره های هم وجود دارند که با شعار مستقل بودن به صحنه خواهند آمد، در این بین برخی چهره های جوان نیز وجود دارند که برخی از آنها برای مردم ناآشنا خواهند بود.

اما نمایندگان فعلی استان شرایط دیگری دارند، برخی از این نمایندگان فعلی عزم خود را برای حضور جزم کرده‌اند و با توجه به اینکه محدودیتی هم برای حضور در مراسمات و رسانه ها ندارند بهتر می‌توانند از شرایط موجود به نفع خود استفاده کنند.

احمد بیگدلی، علی وقف‌چی و سیدمرتضی خاتمی برای حضور در این دوره از انتخابات نیز آماده می‌شوند و در روزهای آینده شاهد ثبت نام این سه نفر خواهیم بود.

علی وقف‌چی نماینده زنجان و طارم که به رای روستاها و شهرستان منتصب به آن حساب ویژه‌ای باز کرده به دنبال این است که رویای حضور دو دوره در مجلس را به واقعیت تبدیل کند اما برخی پیش بینی ها نشان از عدم موفقیت وی در این دوره حکایت دارد، مرتضی خاتمی هم برخی از رقبای سرسرخت خود را در این دوره نخواهد داشت چرا که برخی از چهره ها همچون یوسف مجتهدی قصدی برای شرکت در انتخابات ندارند اما با این وجود وی به دلیل عملکردش مخالفان زیادی نیز در این حوزه انتخابیه دارد.

اما احمد بیگدلی که عزمی جدی برای حضور دارد رقبای سرسختی در خدابنده خواهد داشت که از مدتها قبل کار انتخاباتی خود را آغاز کرده اند هرچند خود بیگدلی نیز از هر فرصتی برای جلب توجه استفاده کرده است.

محمد عزیزی نماینده ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس به موج رسا اعلام کرد که در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نخواهد کرد.

انتخابات در حوزه ابهر، خرمدره و سلطانیه پیچیدگی خاص خود را دارد، در این حوزه اعلام حمایت برخی چهره ها بومی از افراد و همچنین بازداشت نماینده فعلی در زمان نمایندگی و عدم حضورش در این دوره باعث شده تا شرایط در این حوزه انتخابیه کمی پیچیده به نظر برسد.

فریدون احمدی نماینده زنجان و طارم نیز به موج رسا گفت که با وجود اینکه خود هنوز تصمیمی برای حضور و یا عدم حضور نگرفته است اما خانواده اش به شدت مخالف ثبت نام وی هستند.

وی حتی این را نیز اضافه کرد که مادرس پیغام داده که تا پایان ثبت مام از داوطلبین به زنجان نیاید و همسرش نیز تهدید به طلاق در صورت ثبت نام در انتخابات کرده است!! حال باید دید که فریدون احمدی در روزهای آینده چه تصمیمی خواهد گرفت؟

به طور یقین روزهای آینده همه چیز را در مورد انتخابات و حضور افراد مشخص خواهد کرد و موج رسا نیز به عنوان رسانه مردمی گزارشهای تکملی از انتخابات در استان ارائه خواهد داد.

//س

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.