• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

تلاش مجازی کاندیداها برای جلب آرای واقعی مردم

  • کد خبر : 77222
  • 03 دی 1398 - 9:54

تلاش مجازی کاندیداها برای جلب آرای واقعی مردم به گزارش نبض سحر، با نزدیک شدن هر روز به انتخابات مجلس شورای اسلامی تحرکات و تبلیغات چراغ خاموش نامزدهای انتخاباتی هر روز بیشتر می شود و محافل شبانه کاندیداها داغ تر می شود. طیف های خاص کاندیداها در حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره و سلطانیه موجب […]

تلاش مجازی کاندیداها برای جلب آرای واقعی مردم

به گزارش نبض سحر، با نزدیک شدن هر روز به انتخابات مجلس شورای اسلامی تحرکات و تبلیغات چراغ خاموش نامزدهای انتخاباتی هر روز بیشتر می شود و محافل شبانه کاندیداها داغ تر می شود.

طیف های خاص کاندیداها در حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره و سلطانیه موجب تعدد کاندیداها شده است که در ایام ثبت نام سی نفر برای نمایندگی این حوزه ثبت نام کردند.

این روزها هر کاندیدایی با راه اندازی گروه ، کانال و صفحه در شبکه های اجتماعی درصدد جذب آرای واقعی در فضای مجازی کرده است به گونه ای که تعداد اعضای گروه ها برای حامیان نامزد خود تبدیل به یک رقابت شده است و گویا از منظر آنان داشتن تعداد اعضای زیاد در گروه بیانگر محبوبیت و اقبال بیشتر کاندیدای مدنظر خودشان است .

فضای مجازی حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره و سلطانیه نیز درگیر این گروه ها و پیج و کانال ها می باشد و گاها هم در همین فضا برخی از حامیان کاندیداها با تخریب و تهمت رقبا درصدد رسیدن به اهداف خود می باشند.

و برخی ها هم با رجوع به گذشته و کم کاری ها و مسائل نماینده فعلی منطقه که در رسانه ها خیلی سروصدا کرد ،درصدد جذب نظر مخاطبان خودشان می باشند.

امروز مردم منطقه ابهر و خرمدره و سلطانیه نمانیده ای می خواهند که وابسته به یک جریان یا جناح و اربابان قدرت وثروت نباشد و خواسته مردم منطقه احقاق حقوق از دست رفته است.

مردم این منطقه نماینده ای می خواهند که بتواند علاوه بر دقت در قانون گذاری و نظارت بر قانون و قوه مجریه بتواند برای حوزه انتخابیه خود نیز اقدامات و کارهای مناسبی انجام دهد.


لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77222

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.