• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

فتنه گران در سال۸۸کاری کردند که نظام را تا لبه پرتگاه کشاندند

  • کد خبر : 77248
  • 09 دی 1398 - 12:39
فتنه گران در سال۸۸کاری کردند که نظام را تا لبه پرتگاه کشاندند

به گزارش نبض سحر محمد اسماعیلی در مراسم گرامیداشت ۹ دی گفت: چه اتفاقی افتاد که نهم دی در کشور رقم خورد، با مرور تاریخ مشاهد میکنیم که دشمنان نظام تمام تلاش و سعی داشتند که نظام انقلاب اسلامی فروپاشی بشود و از همه توانشان استفاده کردند و هشت سال جنگ تمام عیار را تحمیل […]

به گزارش نبض سحر محمد اسماعیلی در مراسم گرامیداشت ۹ دی گفت: چه اتفاقی افتاد که نهم دی در کشور رقم خورد، با مرور تاریخ مشاهد میکنیم که دشمنان نظام تمام تلاش و سعی داشتند که نظام انقلاب اسلامی فروپاشی بشود و از همه توانشان استفاده کردند و هشت سال جنگ تمام عیار را تحمیل کردند و ابعاد آن مقاومت عظیم و بی نظیر ملت ایران وصف نشدنی است.

وی گفت: وقتی که بعد از جنگ به این نتیجه رسیدند که با حربه نظامی هیچ توانایی برای اجرای برنامه و اهدافشان ندارند،حتی پیش از آن انتظار داشتند که با رحلت امام ،نظام ساقط شود که مجلس خبرگان با درایت خودشان توطئه آنان را نقش بر آب کرد.

نماینده سابق زنجان در مجلس گفت: دشمنان هنوز هم بعد از ۴۰ سال نتوانستند ملت ایران را بشناسند، هر توطئه ای که این ها در طول ۴۰ سال طراحی کردند میتوانست هر کشوری را ساقط بکند و از پای در بیاورد،آنهایی که فکر می کنند آمریکایی ها و غربی ها اگر جایی حضور داشته باشند؛آنجا آباد خواهد شد. نمونه بارز اش حضور ۱۸ ساله آمریکایی ها در افغانستان است .

اسماعیلی گفت: با رسیدن انتخابات ۸۸ که دشمنان فکر کردند بهتر راه است که ملت ایران را در مقابل یکدیگر قرار بدهند و بر آن هم هزینه کرده و امیدوار بودند همین آقایونی که به عنوان سران فتنه در سال ۸۸ بودند، بارها با رای همین ملت و مردم مسئول بوده اند ، مگر میشود کسی در چارچوب نظام به مسئولیتی برسد و بعد ها آن را نپذیرد و قبول نداشته باشد،با یک بی بصیرتی و دنیا طلبی،یک چنین توطئه را تحمیل کشور کردند.

وی با اشاره به وقایع انتخابات ۸۸ گفت: قبل از این که نتایج انتخابات اعلام بشود،یک نفر خود را رییس جمهور و پیروز میدان اعلام می کند ، توجهی به قانون نداشته و بارها مورد تذکر رهبری قرار می گیرد که اگر اعتراضی دارید راه قانون را پیش بروید، آقایون نه تنها تمکین نمی کنند بلکه حامیان خود را به آمدن بر کف خیابان ها دعوت کردندو دشمنان خارجی و رسانه های آنها با تمام تلاش از تحرکات آنها حمایت کرده و تحریک بر آشوب را داشتند، باهمین رویه ۸ ماه کشور را به تعطیلی کشیدند و خسارت های مالی و معنوی زیادی بر کشور تحمیل کردند.

اسمایلی گفت: کسانی که متوجه شدند بحث رای و انتخابات نیست و مسئله، مسئله ی براندازی نظام و دشمنی با ملت ایران است ،تا حدی که عاشورای همان سال اهانت هایی کردند و خشمگین شدند و دهم دی اون سال مردمی ترین حرکت خودجوش شکل گرفت ، همه آمدند پای کار ، میلیون ها انسان در پای صحنه ، طومار فتنه گران خارجی و داخلی را پیچیدند و واقعا دهم دی ماه ۸۸ روز یوم الله است.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرموندند که فتنه گران کاری کردند که نظام را تا لبه پرتگاه کشاندند. نشان می دهد این توطئه خیلی بزرگ بوده است که در دوران جنگ و حتی منافقین هم این چنین نتوانستند. که سرانجام مردم بصیر و انقلابی پای کار آمدند.

اسماعیلی گفت: مردم تمام زمینه های توطئه را تحمل می کنند اما اشرافیگری و فساد را تحمل نمی کنند،همین آبان ۹۸ با تجربه بیشتری و تلاش بیشتری فکر توطئه را داشتند، دشمن که دست بردار نیست.

وی با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری گفت: دریافتی یک نماینده در طول ۴ سال بیش از ۵۰۰ میلیون تومان نیست چطور حاضر میشود ۵میلیارد تومان برای انتخابات خرج کند؟ما باید برای انتخابات دقت کنیم و با فرمایش حضرت امام و مقام معظم رهبری پیش برویم، افراد سالم متدین و صادق و انقلابی باید بیایند روی کار،اگر مسئولین با این شرایط بیایند روی کار و بپذیرند که مردم حرفی ندارند و اعتراضی ندارند

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=77248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.