• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

تیم‌های برتر بزرگترین رویداد تولید محتوای بسیج استان زنجان معرفی شدند/خرمدره رتبه برتر اپیلیکیشن سازی

  • کد خبر : 77381
  • 05 بهمن 1398 - 7:04
تیم‌های برتر بزرگترین رویداد تولید محتوای بسیج استان زنجان معرفی شدند/خرمدره رتبه برتر اپیلیکیشن سازی

مراسم اختتامیه بزرگترین رویداد تولید محتوای بسیج استان زنجان برگزار و تیم‌های برتر بزرگترین نیز معرفی شدند. به گزارش نبض سحر و به نقل از موج رسا; همایش فعالان فضای مجازی استان زنجان و اختتامیه بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان با معرفی تیمهای برتر امروز در زنجان برگزار شد. تیم های تخصصی […]

مراسم اختتامیه بزرگترین رویداد تولید محتوای بسیج استان زنجان برگزار و تیم‌های برتر بزرگترین نیز معرفی شدند.

به گزارش نبض سحر و به نقل از موج رسا; همایش فعالان فضای مجازی استان زنجان و اختتامیه بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان با معرفی تیمهای برتر امروز در زنجان برگزار شد.

تیم های تخصصی حاضر در این رویداد در سه حوزه نرم افزار، بازی و انیمیشن حضور ‏داشتند و تولیدات خود را در ۴۸ ساعت به هیئت داوران تحویل دادند.

تیم تولید نرم افزار با سرگروهی سیدمهدی شرفی، تیم انیمیشن با سرگروهی جعفر صیادی و تیم انیمیشن رویاپردازان زنجان با سرگروهی رباب ناطقی به عنوان تیم های برتر این رقابتها شناخته شدند.

فریدون رحیم پور در این مراسم با اشاره به شرکت ۵۰۰ تیم در سراسر کشور در رویداد تولید محتوای بسیج اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از دوم تا چهارم بهمن ماه به صورت همزمان در ۳۱ استان برگزار شد.

وی افزود: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان نیز به مدت دو روز در جریان بود که به لحاظ تعداد تیممهای شرکت کننده این رویداد بزرگترین رویداد تولید محتوا در کشور و  همچنین استان زنجان است.

مسئول مرکز فضای  مجازی بسیج سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه رقابت در این رویداد طوری بود که کارهای برخی تیمها را در بامداد امروز تحویل گرفتیم، خاطرنشان کرد: سه تیم برتر در این رویداد مشخص شدند و بقیه تیمها نیز شایسته تقدیر هستند.

وی تصریح کرد: تیمهای برتر این رویداد استانی به رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور که در اسفند ماه برگزار می‌شود، راه یافتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77381

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.